BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wskaźnik rezerwy
PostNapisane: 29 listopada 2007, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Jako że niezbyt długo posiadam BMW pytanie może wydawać się śmieszne :)
Jak w E36 objawia się sygnalizacja że w baku znajduje sie rezerwowa ilość paliwa ? Jakaś lampka, sygnał dźwiękowy komunikat na OBC ? Rozumiem że na wskaźniku jest czerwone pole wczoraj jeździłem do momentu aż wskaźnik znajdował się poniżej połowy tego czerwonego pola, następnie pojechałem na stacje i tankowałem do pełna aż wybiło a potem jeszcze trochę na "chama", na dystrybutorze widniało 53 litry :zdziwko: czyli w baku musiało być ok 10 litrów z hakiem. Sam nie wiem co jest grane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
To pole się powinno podświetlić :)

Przyznam się tylko szczerze że u mnie zapalało się już w różnych momentach.Raz jak tylko wskazówka doszła do tego pola,raz jak weszła na 1/4 a wczoraj jak doszła do połowy.. Rzadko dopuszczam,mimo jeżdżenia na gazie,żeby spadała poniżej 15 l. więc się nie przejmuję ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 629
Lokalizacja: Warszawa
Kod silnika: N42B18A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100165
w e36 bak jest dwukomorowy więc przez to błędy na wskaźniku

_________________
Obecnie: E36 318i
WczeÂśniej: zÂłota E36 316i

zobacz moje autko: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Więc pozostaje jeszcze kwestia czy czujnik poziomu paliwa jest dobry i oszukuje wskaźnik i przez to nie zapala się rezerwa czy czujnik oszukuje wskaźnik pokazuje dobrze oszukaną wartość a żarówka sie nie pali bo jest spalona.

A jak to dokładnie ma się plaić ?Bo jak załączam oświetlenie to te czerwone pole standardowo sie podświetla tak jak i czerwone pole temp. cieczy chłodzącej :) Tzn. nie jest to jakieś intensywnie światło ale widać że się pali jak i całe zegary.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Tzn. nie jest to jakieś intensywnie światło ale widać że się pali jak i całe zegary.


Będzie się intensywniej paliła tak jak przy przekręceniu kluczyka - kotrolka od cieczy chlodzącej na czerwono a kontrolka od paliwa na pomarańczowo.

Tak jak wspomniał BartE36 mogą być przekłamania i moim zdaniem wcale nic nie musi być nie sprawne.

Tak przeczytałem jeszcze raz Twojego posta powyżej i tak się zastanawiam jaki ma kolor ta kontrolka - pomarańczowy czy czerwony :rotfl: Patrze się tam przecież jak patrze na wskaźniki ale za cholere nie pamiętam jaki ma kolor :rotfl:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Mnie nie pytaj, mam zdiagnozowany lekki daltonizm :) wiec nie sugeruj się opisami kolorów podawanych przeze mnie :)

ps.
po pracy sprawdzę jak to wygląda, czyli po przekręceniu kluczyka powinny kontrolki ostrzegawcze paliwa i cieczy jaśniej się palić a po chwili przygasnąć (jak jest wszystko ok) tak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Mnie nie pytaj, mam zdiagnozowany lekki daltonizm wiec nie sugeruj się opisami kolorów podawanych przeze mnie


ołkej :rotfl: Sugerowałem się bo myślałem że to ja się pomyliłem :rotfl:

Cieczy jest czerwona a paliwa mocno pomarańczowa. :)

Cytuj:
po pracy sprawdzę jak to wygląda, czyli po przekręceniu kluczyka powinny kontrolki ostrzegawcze paliwa i cieczy jaśniej się palić a po chwili przygasnąć (jak jest wszystko ok) tak ?


Tak tak samo jak abs i inne. :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 15:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
mozesz sprobowac zrobic test zegarow i bedziesz wiedzial czy zarowka jest spalona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 20:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Kwidzyn
mnie sie żarówka nie podswietla rezerwy. Swiecila sie jakis czas temu teraz sie nie swieci. Test zegarów moge zrobic przez przytrzymanie przyciusku od kasowania licznika tak?

Jak wymienic ta zarowke? Jak sie tam dostac/ CZy to moze byc jakas inna wina tego ze sie nie pali?

_________________
Po prostu BMW

KVINEK (Marienwerder)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
test zegarow wykonuje sie przez przyczymanie przycisku od kasowania przebiegu km dziennych i przekrecenia stacyjki w pozycje pierwsza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 20:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Kwidzyn
a jak sie dostac do zarowki? czy jest jakis bezpiecznik gdzies/

_________________
Po prostu BMW

KVINEK (Marienwerder)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 01:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Na pewno nie jest to wina bezpiecznika a do żarówki dostajesz sie po wyjeciu zestawu wskazników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 07:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Palermos a sprawdzałeś w końcu czy się pali po przekręceniu kluczyka? :niepewny:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 08:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Tak sprawdziłem i jest dokładnie jak pisałeś , kolor wskaźnika wody czerwony a paliwa pomarańczowy, muszę teraz wyjeździć benzynke do rezerwy i zaobserwowac czy sie zapali.

PZD (punk został dany) :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 08:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
:)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL