BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 21:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
ja musze sprawdzic pewna zaleznosc,
bo jak ostatnio było mniej niz -5 stopni, to miałem 1 tys obrotów i dopiero jak troche dłuzej pojezdzilem to sie obroty unormowały :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 22:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
weider napisał(a):
ja niejestem specem w tej dziedzinie i moze sie nieznam, a może to tez wina przepływomierza? pisze tylko dla tego ze ja miałem bardzo podobnie i wszystko przez przepływomierz.


jak teraz dojść co rzeczywiście jest powodem, ma ktoś jakiś pomysł? czy w serwisie mają jakieś inne oprogramowanie diagnozujące? czy dojdą dokładnie co jest uwalone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 17:10 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
krilan napisał(a):
Possibly the tank ran empty, because of the fact that the lambda regulation recognized a too fat resp. a too poor mixture.


"Too poor" znaczy zbyt uboga...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 19:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
maaaad napisał(a):
krilan napisał(a):
Possibly the tank ran empty, because of the fact that the lambda regulation recognized a too fat resp. a too poor mixture.


"Too poor" znaczy zbyt uboga...



a to "a too fat resp." przypadkiem nie znaczy że zbyt bogata?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:14 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
krilan napisał(a):
a to "a too fat resp." przypadkiem nie znaczy że zbyt bogata?


"Too fat resp." - nie wiem, co to znaczy owo "resp.", ale może "respiration" - oddychanie :D
A jeśli tak - silnik zbyt mocno "oddycha", czego skutkiem jest właśnie zbyt uboga mieszanka;)
Jeśli się mylę - niech ktoś poprawi.
Ale "too poor" na pewno oznacza "zbyt uboga".
Pzdr.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 22:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
walka trwa dalej

świece wymienione na BOSCH SUPER PLUS FR7LDC+
nowe fajeczki

a problem jak był tak jest nawet się nasila teraz nawet podczas jazdy czuć delikatne drgania samochodu
podczas uruchomienia auta obroty kształtują się nawet ponad 750 ale po kilku sekundach opadają do ok 500 i się zaczyna

skoro zbyt uboga mieszanka co może byc powodem tego?
przepływomierz?
czujnik temperatury?

jak to sprawdzić

[ Dodano: 8 Grudzień 2007, 14:42 ]
witam ponownie

po wizycie u gazownika o dziwo następnego dnia wszystko zaczeło chodzić idealnie obroty jak trzeba, po wrzuceniu biegu obroty nie spadały silnik przcował idealnie miał swoja moc

ale niestety było tak tylko 1 dzień później ponownie problemy z tym że zjawisko trzęsienia autem tak powyżej 120 są bardziej wyczuwalne, czytałem że jak mapa wtrysku nie będzie prawidłowa to takie cuda będą się działy, silnik też nie ma mocy

czy jest jakieś inne wytłumaczenie tego trzęsiesia jakby lekkiego szarpania podczas jazdy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL