BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] czujnik temp zasynanego powietrza bmw
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
witam jakie sa objawy gdy czujnik temp zasynanego powietrza jest zepsuty autko to bmw 520 silnik m20 pojemnosc 2.0 z gazem


Ostatnio edytowano 26 grudnia 2007, 20:52 przez damian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 18:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jesteś pewien że Twój silnik to m20 ?Chyba że piszesz o innym aucie jak to z podpisu, co do pytania to może dostawać trochę więcej paliwka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 18:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
jest taka spr na jak zapalam rano auto i przelanczam na gaz to sa tak male obroty ze gasnie auto dopiero jak sie zagrzeje silnik to sa obroty oki na gazie co to moze byc

[ Dodano: 11 Grudzień 2007, 19:02 ]
a to ze dostaje za duzo paliwa tez mozliwe bo go zalewa i niekiedy opdaala po dlugim kreceniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 19:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Na pracę na lpg to wspomniany czujnik raczej wpływu nie ma .Jak długo silnik nagrzewasz przed przełączeniem na gaz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
bmw mam od niedawna zadziwilo mnie to bo przed tem mialem golfa 3 i przelanczalem na gaz po chwili i jezdzilo noramlnie nie gaslo to nie wiem czemu w bmw gasnie

[ Dodano: 11 Grudzień 2007, 19:33 ]
dopiero jak wskazuwka od temp przechodzi pole niebieski czyli po jakis 3km to wtedy sa obroty naweet oki ale nie mozna przelanczac wczesnie tak jak mialem w golfie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Dość częsty przypadek że jak zimny to nie ma (nie trzyma) obrotów na gazie, ja zawsze ustawiam obroty właśnie na zimnym zaraz po odpaleniu(na reduktorze od gazu), i jak się nagrzeje to też trzyma,
Spadające obroty na gazie są przyczyną starej membrany w reduktorze(parowniku), jest już twarda , w miare jak silnik się nagrzewa owa membrana też jest ogrzewana i robi się miękka, i to własnie od tej membrany zależy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
hmm. parownik jest nowy ma miesiac byl ustawainy na analizztorze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 21:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Gaz przechodząc ze stanu ciekłego w lotny oziębia elementy parownika dodaj do tego płyn chłodniczy który ma niską temperaturę i masz przyczynę ;stwardniałą gumę membrany .Recepta jest prosta pozwól dłużej pracować silnikowi na benzynie.Porównaj sobie ilość płynu chłodniczego w golfie i w bmw ,gabaryty tych dwóch silników będziesz wiedział dlaczego w golfie mogłeś przełączyć na gaz w chwilę po odpaleniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
jeżeli wiesz jak regulowac obroty na parowniku sruba to powinno się udac u mnie e36 2.5 jest gaz i tak mam ustawione


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
czyli jak pojade do gazownika to wytarczy to ustawic tylko ze na ciplym jest oki, to jak ustawi na zimnym na wysokie to na cipelym beda zybyt wysokie chyba ze zle mowie bo sie nie znam za bardzo:)

[ Dodano: 12 Grudzień 2007, 15:17 ]
wiec jak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL