BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 160 km/h i wiecej nie chce
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
Czesc nie znalazlem nigdzie odpowiedzi na swoje pytanie wiec pisze. Posiadam samochod BMW e34 z silnikiem 2.0 M20 89 r i mam taki problem ze nie moge osiagnac wiekszej predkosci niz 160 km/h, przyspiesza ladnie, rowno pracuje itd, wymienilem nie dawno swiece, olej, filtry, wyregulowalem gaz i nic nie pomoglo, czego to moze byc jeszcze wina? Na benzynie dzieje sie tak samo, nie widac duzej roznicy w osiagach, gaz to II generacji firmy BRC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
ja mam to samo i tez niewiem co jest grane :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
nie ma nikt pomyslu czego moze to byc wina? ladnie sie rozpedza tylko pozniej juz nie idzie jakby mial blokade :/ myslalem moze o przeplywce co o tym myslicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 18:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 439
Lokalizacja: WZW
Moje BMW: E30/36/38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161933
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774 zobacz tutaj!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 22:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
vmasher - ok dzieki przeczytalem temat i jest to mozliwe ze sa zuzyte zawory bo mi "graja" i ostatnio je ustawialem(na wszystkich 0.25 mm) i moze zle cos ustawilem :/ zawory dalej wala jak walily i wydawalo mi sie ze 2 mam wypalone wiec olalem sprawe, ale oddam samochod chyba do mechanika moze on mi je dobrze ustawi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
petrachaj napisał(a):
vmasher - ok dzieki przeczytalem temat i jest to mozliwe ze sa zuzyte zawory bo mi "graja" i ostatnio je ustawialem(na wszystkich 0.25 mm) i moze zle cos ustawilem :/ zawory dalej wala jak walily i wydawalo mi sie ze 2 mam wypalone wiec olalem sprawe, ale oddam samochod chyba do mechanika moze on mi je dobrze ustawi


Vmasher M40 to z goła inna konstrukcja niż M20 w którym luz zaworowy się ustawia samemu a nie poprzez hydraulikę.


A oglądałeś dźwigienki i w jakim stanie jest wałek ? Jeżeli luz będzie dobrze ustawiony i dalej będzie klepać to musisz zmienić wałek i dźwigienki zaworowe... Na jakiej podstawie bez ściagania głowicy twierdzisz że masz wypalone dwa zawory ? Jakbyś nie wiedział jak wyglądają dobre i złe to tu masz małą ściągę bo przerabiałem ten temat u siebie w wakacje...

Obrazek

Obrazek

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
twierdze po tym ze sa wypalone zawory bo mi stukaja a sa dobrze ustawione to czego moze byc jeszcze wina...? walek chyba mam dobry z tego co pamietam nie byl nigdzie tak zjechany jak ten Twoj stary ze zdj a dzwigienki nie wiem jak sprawdzic :/ i czy jak bym chcial wymieni te dzwigienki to duzo jest z tym roboty? trzeba sciagac glowice walek itd?
MAJSU_WuWuA - to jak myslisz czego to moze byc wina ze nie chce przekroczyc mi tej bariery 160 km/h? Wczoraj rozbujalem ja do 170 km/h ale dlugo musialem ja rozbujac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 17:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
petrachaj napisał(a):
twierdze po tym ze sa wypalone zawory bo mi stukaja a sa dobrze ustawione to czego moze byc jeszcze wina...? walek chyba mam dobry z tego co pamietam nie byl nigdzie tak zjechany jak ten Twoj stary ze zdj a dzwigienki nie wiem jak sprawdzic :/ i czy jak bym chcial wymieni te dzwigienki to duzo jest z tym roboty? trzeba sciagac glowice walek itd?
MAJSU_WuWuA - to jak myslisz czego to moze byc wina ze nie chce przekroczyc mi tej bariery 160 km/h? Wczoraj rozbujalem ja do 170 km/h ale dlugo musialem ja rozbujac


Mi zawory klepały jak w starym dieslu i nie była to wina ich wypalenia tylko wytartego wałka i dźwigienek, więc zdejmij dekiel i obejrzyj dokładnie każdą krzywkę na wałku i dźwigienkę... Roboty z tym jest trochę ale da się to zrobić bez zdejmowania głowicy.

Nie będe się wypowiadał co może być winą że samochód nie rozpędza się dobrze jeżeli ma gaz...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 07:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
panowie.. .problem jest tez i u mnie w 318i, do momentu zalozenia gazu - 220 nie problem... po zalozeniu gazu do 180 idzie...190 dobija.. .po czym traci moc, tak jakby go zalewalo albo dostawal za malo... wskaznik spalania wyskakuje poza skale... taka zmulka jest dopoki nie zwolnie do 140-150... wtedy znow dostaje mocy... obojetnie gaz czy benzyna. byc moze zgralo sie w czasie bo praktycznie zaraz po kupnie poszla do zagazowania sekw... co jest? ktos tam twierdzil ze czujnik abs prawy - z niego pobierany jest pomiar predkosc dla komputera... co do abs, czasami (zadko) przy skrecie wlacza sie kontorlka abs i juz nie dziala, po ponownym wlaczeniu silnika jest ok... przy predkosci ok 20km wlacza sie cos jakby w abs i samochod chamuje (bardzo czesto) lub przy delikatnym chamowaniu nagle przy ok 20km/h wlacza sie abs i auto staje deba... co robic? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 07:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
jazeck napisał(a):
ktos tam twierdzil ze czujnik abs prawy - z niego pobierany jest pomiar predkosc dla komputera...
z czujnika w moscie
jazeck napisał(a):
co do abs, czasami (zadko) przy skrecie wlacza sie kontorlka abs i juz nie dziala,
to by sugerowało że kabel od czujnika uszkodzony
jazeck napisał(a):
przy predkosci ok 20km wlacza sie cos jakby w abs i samochod chamuje (bardzo czesto) lub przy delikatnym chamowaniu nagle przy ok 20km/h wlacza sie abs i auto staje deba... co robic?
to już troche bardziej dziwne.... bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie raczej

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 11:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
jazeck napisał(a):
panowie.. .problem jest tez i u mnie w 318i, do momentu zalozenia gazu - 220 nie problem... po zalozeniu gazu do 180 idzie...190 dobija.. .po czym traci moc, tak jakby go zalewalo albo dostawal za malo... wskaznik spalania wyskakuje poza skale... taka zmulka jest dopoki nie zwolnie do 140-150... wtedy znow dostaje mocy... obojetnie gaz czy benzyna. byc moze zgralo sie w czasie bo praktycznie zaraz po kupnie poszla do zagazowania sekw... co jest? ktos tam twierdzil ze czujnik abs prawy - z niego pobierany jest pomiar predkosc dla komputera... co do abs, czasami (zadko) przy skrecie wlacza sie kontorlka abs i juz nie dziala, po ponownym wlaczeniu silnika jest ok... przy predkosci ok 20km wlacza sie cos jakby w abs i samochod chamuje (bardzo czesto) lub przy delikatnym chamowaniu nagle przy ok 20km/h wlacza sie abs i auto staje deba... co robic? :(


I trzeba by licznik zmienić albo opony n odpowiednie bo masz jakieś kosmiczne przekłamania prędkości :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
a ile waszym zdaniem powinna wyciagnac max taka zdrowa e34 z silnikiem 2.0 M20? U mnie jest tak samo jak u jazeck, gdy puszcze troche gazu to czuje ze lepiej przyspiesza niz mam go na maxa wcisnietego tak jakby wlasnie ja zalewalo nie wiem czego to moze byc juz wina

[ Dodano: 18 Grudzień 2007, 16:37 ]
mam jeszcze jedno pytanie a nie bede zakladal nowego tematu, mianowicie gdy tak cisna boja bunie to pozniej jak hamuje npo na swiatach i samochod pracuje na biegu jalowym to skacza mi obroty od 400 do 1000, poskacza tak ok minuty i wszystko wraca do normy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL