BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zamałe obroty na LPG
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Sieradz
MAM PYTANIE BEMA 316I LPG 92R JAK ZIMNA NIE TRZYMA OBROTÓW NA GAZIE NA BEZYNIE OK OD CZEGO TO MOZ ZALEŻEC CZYTAŁEM NA FORUM O SILNICZKU KROKOWYM CZYM GO MOŻNA WYCZYŚCIĆ,WYPUKAĆ PROSZE O POMOĆ W TEJ SPRAWIE DZIENKI Z GÓRY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Wyłącz capslock ;)

Jaką masz instalację gazową? którego typu?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Sieradz
instalacjia 2 generacji komputer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
1. regulacja na parowniku
2.jak nie pomaga , membrana w parowniku do wymiany
3. silniczek krokowy nie ma tu nic do rzeczy(jak na pb jest ok)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Podjechałbym najpierw do gazownika - może instalacja jest źle wyregulowana.Poza tym już kiedyś była na forum debata - lpg na zimnym i ciepłym silniku.Mnie zawsze pouczano że należy rozgrzać auto za nim się je przełączy na gaz.O ile pamiętam to Esiue30 twierdził że tak się dzieje za sprawą parownika który się po prostu zużywa,w środku jest membrana która traci elastyczność a jemu auto jechało na gazie nawet na zimnym silniku.

Ja auto rozgrzewam do momentu aż wskazówka wskaże pion i włączam gaz.

Reasumując,możesz zahaczyć o gazownika niech sprawdzi czy instalacja jest poprawnie wyregulowana.Aczkolwiek dla mnie nie trzymanie obrotów na gazie przy zimnym silniku jest normą.[/b]

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 09:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Kolega Cioos napisał:

" Ja auto rozgrzewam do momentu aż wskazówka wskaże pion i włączam gaz. "

To co za oszczednosc zeby jechac co rano po odpaleniu pare km na PB , to za długo, wystarczy ze dobrze cie wyreguluja. Ja mam gaz w swojej buni od roku. Walczyłem z roznym rzeczami, podstawowa kwestia to dobrze wyregulowana instalacja , na analizatorze i komputerze. Mam teraz tak wyregulowana ze rano odpale na pb , pochodzi minute przełaczam na gaz i chodzi normalnie. A mam gaz 2 generacji tak samo jak ty. Jezdziłem do roznych gazownikow i na 5 tylko jeden dał rade tak wyregulowac. Trzeba posiedziec przy aucie poł godziny i wszystko ustawic. A nie jak w innych warsztatach 5 min i koniec , dlatego polecam ci podjechac do roznych warsztatow. Moze miec zle ustawiona mieszanke i dlatego obroty masz za niskie....

_________________
Zobacz moje BMW - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7848


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
greengos Wysłany: Dzisiaj 9:33 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Kolega Cioos napisał:

" Ja auto rozgrzewam do momentu aż wskazówka wskaże pion i włączam gaz. "

To co za oszczednosc zeby jechac co rano po odpaleniu pare km na PB


greengos być może masz rację w kwestii regulacji aczkolwiek moim zdaniem to też zależy kto i jak podchodzi do tematu. ;)

Więc myślę że werdykt jest wspólny - jechać do gazownika. :hyhy:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 11:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
moja bemka tez musi sie zagrzac troszke zeby trzymala obroty na gazie. Teraz jak jest mroz i odpala sie odrazu na gazie to nigdy nie bedzie dobrze chodzic puki sie niepodgrzeje. Takie moje zdanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 14:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
Ja odpalam na mrozie na benzynie, pochodzi jakieś 3 minuty i dopiero przełączam na gaz i wtedy jedzie ok. A jeśli od razu jadę na lpg,to po puszczeniu gazu lubi zgasnąć. Wydaje mi się że to narmalne, gdyz parownik musi się nagrzać żeby dobrze pracował.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 14:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
To nie jest normalne. Miałem 2 auta na gaz, i zawsze z tym walczyłem i powiem tak. W najmocniejsze mrozy odpalałem na benzynie chodził 2 minuty i na gaz i nigdy nie było z tym problemu. Gasnac tez nie ma prawa.... Trzeba jechac i dobrze wyregulowac instalacje .

_________________
Zobacz moje BMW - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7848


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL