BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Obudowa od czego sa te wyjscia
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 14:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
jak w temacie na zdieciu zaznaczyłem o co mi chodzi,(2 krucce) czy ktos wie do czego powinny byc podłączone, ewentualnie jakby ktos mógł luknać u siebie gdzie to idzie wystepóje zarówno w 2litrówce jak i w 2,5
[img=http://img144.imageshack.us/img144/989/e36puszkalq7.jpg]

[ Dodano: 24 Grudzień 2007, 14:40 ]
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2007, 18:31 przez marek07, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 14:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
u mnie w obudowie filtra powietzra w tym miejscu mam podłączone węże z układu chłodzenia

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
mi sie wydaje, ze to sa wyjscia podcisnieniowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obudowa od czego sa te wyjscia
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 16:38 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
marek07 napisał(a):
jak w temacie na zdieciu zaznaczyłem o co mi chodzi,(2 krucce) czy ktos wie do czego powinny byc podłączone, ewentualnie jakby ktos mógł luknać u siebie gdzie to idzie wystepóje zarówno w 2litrówce jak i w 2,5
[img=http://img144.imageshack.us/img144/989/e36puszkalq7.jpg]

[ Dodano: 24 Grudzień 2007, 14:40 ]
[url=http://img144.imageshack.us/img144/989/e36puszkalq7.jpg]Obrazek[/URL]
.

zobacz tu...obudowa :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
zbigniewst napisał(a):
zobacz tu...obudowa

coś nie zabardzo , wiele schematów, wiele ciekawych rzeczy ale dla mnie nieprzydatnych,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 18:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 to jest termostat zdaje mi się że odpowiada za podgrzewanie przepustnicy w zależności od temperatury powietrza zasysanego .Tzn;zamyka i otwiera ten obieg nr.10 na rysunku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Ciekawi mnie czy to ma jakiś zły wpływ na prace silnika badz spalanie,
I jakby ktoś życzliwy sprawdził u siebie do czego to jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 23:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zgubnego wpływu na pracę silnika to raczej nie ma bo wyszło jakoś tak że jeden z tych króćców ułamałem i połączyłem te wężyki na stałe wielkich zmian nie zauważyłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 18:23 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Marek WGR napisał(a):
Zgubnego wpływu na pracę silnika to raczej nie ma bo wyszło jakoś tak że jeden z tych króćców ułamałem i połączyłem te wężyki na stałe wielkich zmian nie zauważyłem.


podaj jaki model itd. lub nr. VIN to ci poszukam...pokazujesz tylko puszke i jaki silnik piszesz :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
zbigniewst napisał(a):
podaj jaki model itd. lub nr. VIN to ci poszukam...pokazujesz tylko puszke i jaki silnik piszesz
_________________


e36 sedan lipiec 91r, 2,5l 24v M50B25 vin WBACB31050FD65097


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 21:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
marek07 napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
podaj jaki model itd. lub nr. VIN to ci poszukam...pokazujesz tylko puszke i jaki silnik piszesz
_________________


e36 sedan lipiec 91r, 2,5l 24v M50B25 vin WBACB31050FD65097


czy u ciebie to co pokazujesz to obudowa filtra powietrza :?:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 22:02 
Jeżeli masz gaz to gazownicy to mogli wywalić to jest częste nie ma to wielkiego wplywu na pracę silnika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 22:15 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
filtr powinien byc taki.. Obrazek .

[ Dodano: 25 Grudzień 2007, 22:17 ]
a termostad taki...nr.11

Obrazek .

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Marek WGR napisał(a):
http://www.realoem.com/bm...123&hg=11&fg=35 to jest termostat zdaje mi się że odpowiada za podgrzewanie przepustnicy w zależności od temperatury powietrza zasysanego .Tzn;zamyka i otwiera ten obieg nr.10 na rysunku.


dokładnie to jest to o czym piszesz.U Siebie miałem to odłączone i różnicy nie czułem,ale najlepiej mieć zrobione wszystko ori


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL