BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 316i: Spadki prądu, gwizd przy niskich obrotach.
PostNapisane: 3 lutego 2016, 21:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 29
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43B16
Witam, ostatnimi czasy zauważyłem problem i chyba wiem co jest jego przyczyną, ale przed zakupem paska klinowego (który sądzę, że jest problemem) wolałem napisać na forum. Samochód przy każdym biegu, od ruszenia do mniej więcej 3tyś obrotów lekko gwiżdże. Dziś stojąc przy ścianie zacząłem ustawiać nawiew. Przy każdej zmianie poziomu nawiewu w aucie był chwilowy spadek mocy i światła najprościej mówiąc mrygały. Zauważyłem jeszcze, że przy zamkniętej szybie jak wcisnę przycisk żeby szyba się zamknęła tak samo światła tracą moc i dodatkowo samochód spada na sekundę z obrotów. Jeżeli nie mam racji z tym paskiem to proszę o sprostowanie. Pozdrawiam. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316i: Spadki prądu, gwizd przy niskich obrotach.
PostNapisane: 4 lutego 2016, 13:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 151
Moje BMW: E36 compact
Kod silnika: m41b18
Proponuje oprócz paska przyjrzeć sie alternatorwi. Świst o którym piszesz mogą generować zużyte łożyska w alternatorze. Zmierz napięcie na klemach akumulatora oraz na samym alternatorze bez obciążenia jak i z pełnym obciążeniem czyli grzanie szyby, dmuchawa na 4, światła. Ładowanie powinno oscylowac w granicach 13,8-14,4. Nie powinno być tez znacznej różnicy miedzy napięciem zmierzonym na aku a tym zmierzonym na alternatorze.

_________________
Kiedyś...:
E34 525iA m50b25v
E36 320i m50b20nv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL