W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji. Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!
Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Od kilku dni zauważyłem, że moje e36 słabiej idzie, następny krok to było przygasanie podczas parkowania, oraz odpalenie auta obroty spadały praktycznie do 0 auto samo gasło ale nagle łapało obroty i już trzymało. Dzisiaj w korku miałem otwarte szyby i usłyszałem dziwny dźwięk, postanowiłem się zatrzymać i sprawdzić, dobiegał on od strony pasażera mniej więcej 2/3 długości auta, nie miałem pojęcia co to może być to nagrałem filmik na którym wyraźnie słychać specyfikę dźwięku. Parkując już pod domem zacząłem słyszeć go w aucie i tknęło mnie, że to prawdopodobnie kończąca się pompa paliwa i tutaj pytanie do Was. Kupować sam wkład czy szukać całej używki na allegro/olx? Jak kupie sam wkład to wymiana tego jest cięższa niż pompy w całości? Szczerze ostatni raz pompe wymieniałem bardzo dawno temu jak jeszcze na praktykach byłem i nie wiem. Jakby ktoś miał działającą sztuke Kraków +50km to niech wali na priw, dogadamy się
Posty: 886 Lokalizacja: Białystok Moje BMW: E36 Kod silnika: M52B25
Zadna roznica czy jupisz sam wklad i tak bedzie dzialac, mozewz kupic chinola z 80zl albo boscha za 400, albo jakas uzywke, wybor nalezy do ciebie. Moj orginal podobnie brzeczal ale trzymal normalne cisnienie. W zaleznosci jaki masz silnik, 1,6 1,8 pobizej 3 bar na listwie na wolnych obr (reg na 3 bary) lub powyzej 2.0 -2.8 reg 3.5 bara, to ponizej 3.5 na wolnych obrotach. Ogolnie pompka powinna dawac ok 4.5 bara zanim zacznie w niej dzialac wewnetrzny przelew, tzw zawor bezpieczenstwa.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników