BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] McPherson
PostNapisane: 7 lutego 2008, 10:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Witam

Czy moze mi ktos powiedziec czy na przestrzeni lat odkad byly produkowane 5 E34 byly jakies roznice w przednim zawieszeniu??? Chodzi mi konkretnie o przednie McPhersony, czy w samochodach z poszczegolnych rocznikow i wersji silnikowych (diesel, benzyna i o roznych pojemnosciach) byly rozne McPhersony czy takie same???
Bo stoje przed zakupem calego McPhersona znalezionego na szrocie w mojej okolicy ale poza tym ze ta 5 w ktorej On jest to byl diesel nie wiadomo nic i nie wiem czy jak go kupie to czy bedzie pasowal do mojego BMW???

[ Dodano: 8 Luty 2008, 07:17 ]
To moze inaczej bo widze, ze niebardzo ktos wie czy sa jakies roznice czy tez nie. To moze ktos z Was ma do sprzedania takiego McPhersona, albo wie gdzie go mozna dostac???

_________________
Piniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 23:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Ja myśle że zwrotnice i wahacze powinny być takie same.Oprócz M5 to wszystko bylo podobne.Wersje silnikowe różniły sie tylko amortyzatorami,sprężynami,stabilizatorami.Najlepiej jak pojedziesz do jakiegoś dobrego sklepu i tam popytasz się.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: McPherson
PostNapisane: 9 lutego 2008, 08:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Piniu napisał(a):
Witam

Bo stoje przed zakupem calego McPhersona znalezionego na szrocie w mojej okolicy ale poza tym ze ta 5 w ktorej On jest to byl diesel nie wiadomo nic i nie wiem czy jak go kupie to czy bedzie pasowal do mojego BMW???

Nie jestem mechanikiem ale z tego co tu napisałeś używke chcesz włożyć do swojego .Sądzę ,że to mija się z celem i bezpieczeństwem Twoim i tych co z Tobą będą jeździć . Po co wymieniać stare na stare . Pojdziesz do sklepu po numerach zobaczysz jakie zawieszenie i za ile kupisz zamontujesz i chłopie jeździsz bezpiecznie.Czy zdrowie i bezpieczeństwo można przeliczyć na jaką kolwiek kwotę .Życzę bezpiecznej jazdy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
nie wiem co rozumiesz poprzez McPhersona?
Obrazek

Jeśli chodzi Ci o tą cześć to taka sama jest we wszystkich E34 i E32 jeśli chcesz mieć pewność, że będzie pasować to porównaj numery na obu lub ewentualnie kup dwie z jednego auta. Takie szpeje to groszowe sprawy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
podaj 7 ostatnich numerow nadwozia, to powiem Ci od czego pasuje zawias do Ciebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 15:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Pinczer napisał(a):
nie wiem co rozumiesz poprzez McPhersona?
Obrazek


Dokladnie o to mi chodzi i moge juz powiedziec ze pasi z diesla.
Tylko nawiazujac do mojego innego posta: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... buja+autem ( zaliczylem prawym przednim kolem kraweznik) pogielem wahacz i drazki (wymienilem) auto jezdzilo niestabilnie i bujalo nim na boki strasznie. Pomyslalem ze moze jeszcze McPherson i amortyzator, wiec teraz tez wymienilem, ale wlasnie mi dzwonili z warsztatu ze auto dalej buja i zle sie prowadzi :(
Nie mam juz koncepcji co wymienic :(
Jakies pomysly, sugestie???

_________________
Piniu


Ostatnio edytowano 11 lutego 2008, 15:20 przez Piniu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL