BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325tds '95 nie odpala
PostNapisane: 5 maja 2008, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
Auto zgasło mi na parkingu i nie chciało już odpalić. Po kilkukrotnej próbie odpalenia silnik pracuje przez ok 2s i gaśnie. przewody paliwowe od wtrrysku są wymienione. po odpaleniu na te 2s nie reaguje na pedał gazu. od ok 2tys km autko jest moją włąsnością i od tego czasu nigdy nie miało mniej niż 10l ropy w zbiorniku. Tankuję tylko Vervę i V-Power Diesel. Proszę o radę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 23:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Sprawdziłbym na Twoim miejscu elektrozawor mialem kiedys podobna historie w VW ukruszyl sie kabelek i nie chcial odpalic :hyhy: A odpalila Ci na te 2 s bo mila jeszcze troche paliwa w przewodach

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 06:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
A jak to zrobić na własną rękę? Byłem u mechanika - próbował odpowietrzać przewody i ropa ładnie tryskała. Dwa przewody sie ukruszyły ale je wymieniliśmy ale to nie dało rezultatu :niepewny: Jest szansa, że to nie jest kwestia pompy? bo taka wizja mnie przeraża :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2008, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
Silnik już trybi. Mechanik powiedział że był przytkany zawór zaraz za pompą, co wyszło podczas odpowietrzania. zainkasował za to 100zł, bo przejrzał praktycznie cały układ paliwowy. Tak czy inaczej jeździ jak Bawarka ;) Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL