BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Vanos i bez Vanosa - która lepiej pracuje na LPG
PostNapisane: 14 maja 2008, 15:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Leszno WLKP
Witam wszystkich.Na samym początku z góry dziękuje za pomoc...Potrzebuje pomocy gdyż chce kupić bmw E 36 320 i włożyć do niej LPG lecz nie wiem który silnik będzie dobrze pracował na gazie Vanos 2.0czy zwykły 2.0.i jaki gaz najlepiej założyć :znudzony: ???Z góry dzięki :zalamany:


Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 23:42 przez Kaziumoto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 15:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Obydwa będą pracowały dobrze na gazie pod warunkiem że założysz gaz w dobrym warsztacie i że będzie to sekwencyjna instalacja gazowa.Nie polecam instalować zwykłego gazu i pod żadnym pozorem nie daj się na niego namówić.Jak Ci gaz ( a w silniku tzw. rzędowej 6 zwykła instalacja strzela bardzo często ) strzeli będziesz miał zabawę z całym układem dolotowym, poza tym osiągów z silnika 2.0 niewiele Ci zostanie. A na dobrze wyregulowanej sekwencji auto będzie śmigało prawie jak na benzynie.
Polecam lekturę działu Paliwa i Spalanie tam napewno znajdziesz jakie instalacje sekwencyjne chłopaki polecali. ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Leszno WLKP
chłopaki na forum piszą ze lepiej m50b25 niż m50b20 zagazowac...co to za oznaczenia jakie sa to silniki???? ten pierwszy to 2.5l a ten drugi 2.0l???????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Kaziumoto Wysłany: Dzisiaj 18:28 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

chłopaki na forum piszą ze lepiej m50b25 niż m50b20 zagazowac...co to za oznaczenia jakie sa to silniki???? ten pierwszy to 2.5l a ten drugi 2.0l???????


Zapewne chodzi osiągi Vs. spalanie.Tak m50b20 to 2.0 litry a ten drugi to 2.5 litra.Jeśli jeździsz dużo w trasach rzeczywiście jesteś w stanie osiągnąć rozsądne spalanie 2.5 litra,natomiast w mieście swoje zjeść musi.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 17:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Kaziumoto napisał(a):
m50b25


To przsłowiowy 2.5l czyli 192Km-141kW(jak się nie mylę choć pewien nie jestem oznaczenie m50b25 było też do wersji oznaczanej jako 2.3L czyli 170KM-125kW

Kaziumoto napisał(a):
m50b20


To 2.0-150Km-110kW

Sorry CiOos nie zauważyłem twojego postu :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
choć pewien nie jestem oznaczenie m50b25 było też do wersji oznaczanej jako 2.3L czyli 170KM-125kW


Do tego silnika było już oznaczenie m52b25 - ta sama pojemność czyli 2.5 litra ale mniejsza moc 170 koni zamiast 192 i oznaczenie w gamie modeli jako 323.Był bardziej "ekologiczny" ;)

Cytuj:
Sorry CiOos nie zauważyłem twojego postu


A luz malina :hyhy: ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL