BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320 Zalewa wszystkie cylindry paliwem. Co Jest?
PostNapisane: 18 maja 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
Witam,
mam problem z bmw e36 z 2 litrowym 6 cylindrowym motorem, zostawiłem auto u blacharza który miał tylko zdjąć błotnik i go pomalować a ten do mnie dzwoni po 2 dniach że auto mi nie pali....

Po głębszym przeglądnięciu problemu okazało sie że:
- po przekręceniu stacyjki do zaświecenia kontrolek uruchamiana jest pompka paliwa i słychać jak do silnika cały czas wpuszczane jest paliwo...
na początku jeszcze silnik kręci ale nie zapala aż do momentu kiedy tłoki się blokują w skutek zalania paliwem.

Iskra jest, wszystko jest tylko silnik jest cały czas zalewany paliwem do tego stopnia że wydostaje się ono przez filtr powietrza...

Po odpięciu bezpiecznika pompki paliwa i osuszeniu cylindrów silnk znowu kręci i zaczyna palić do momentu wypalenia paliwa które jest już w kolektorze ssącym.

Po podpięciu ponownie bezpiecznika od pompki sytuacja się powtarza...


Wszystko stało się nagle z dnia na dzień i nikt nie ma pjęcia dlaczego.


Ostatnio edytowano 29 czerwca 2010, 22:10 przez duchmaster, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: skalmierz
nato wyglada albo sie wtryski zaciley co malo wydaje sie mi prawdopodobne ale wtryski dostaja caly czas impuls i latego leja.ale prawidlowo jest ze przekrecisz stacyjke i pompa moze ale umnie tego nieslychac ale zadziala stwozy cisnienie na listwie i czeka az spadnie czyli ktorys z wtryskow wtrysnie paliwo wtedy cisnienie spada i pompa tloczy dalej wtryski musza miec stale cisnienie paliwa tam jest tylko regulowany czas wtrysku.pytanie czy mechanik niespawal czegos przy niej np.automatem i nieodpiol klemy zekomo automat niestwaza zagrozenia popalenia ale kiedy niebedzie dobrej masy to wtedy moze.i cos sie przypalilo.ale na listwie powinien byc czujnik cisnienia paliwa ktory zalancza pompe.ale jest polaczony z przekaznikiem.czeka cie troche szukania.sprawdz jeszcze czy masz dobry przekaznik to bedzie srodkowy poza bezpiecznikami sa trzy przekazniki to ten serodkowy kiedys mi tez walnol i podobnie bylo.tylko mi u majstrow od gazu jak zakladali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: skalmierz
jescze jedno odlaxcz akumlator na godzinke.to jedna metoda.a druga to sprawdzisz czy czasem niemaja wtryski ciaglego impulsu zdejmij wtyczki z wtryskiwaczy i sprawdz czy tez zalewa jak nie problem gdzies w elektronice.to troche wyeliminuje ci mozliwosci usterek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 18:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam Kolega ma rację wtryski plus czujnik ciśnienia ale obie te rzeczy obsługuje komputer może być problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
Witam Panowie,
Dziękuję za pomocne wypowiedzi.
Problem rozwiązał się sam :)

Teraz się skupcie... Przyczyną były odłączone reflektory :]

Kazałem blacharzowi poskładać auto pomimo że nie pali silnik i że taki problem był... miałem go poprostu z tamtąd zholować, ale jak przyjechałem po telefonie, że samochód jest poskałdany i że mogę go holować. Sprawdziłem raz jeszcze czy nic nie da się zrobić... przekręciłem kluczyk w stacyjce i dałem zapłon... a silniczek zagadał - troche pokopcił na szaro czarno i po chwili już wszystko było ok.

Blacharz był w szoku :D i cieszył się że w koszty naprawy nie pójdzie :)

Może ktoś wie dlaczego tak było??

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL