BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] TDS - Kiedy wymiana rozrzadu.
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
Witajcie!! Około tydzien temu kupiłem swojego wymazonego, wyczekanego i wyszukanego TDSa e34 touring... Piekne auto - bezwypadkowe, od pierwszego wlasciciela w kraju (iod jednego za granica) - ładnie utrzymane i wogóle :D Jestem pełen dumy... .Mam pytanie - wiadomo od czego zaczyna sie eksploatacje nowo zakupionego autka - wymiana płynów, filtrów , rozrzadu itp - po czym poznac w tds-ie, że rozrzad nadaje sie do wymiany. Wiem ze łancuszek nie wymaga tak czestych wymian jak pasek - dla tego prosze o info - wymieniac czy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
Najprawdopodobniej masz peknieta glowice, jak wywala ci plyn to zanczy ze masz kompresje w ukladzie, sprobuj przegazowac troche mocniej i wtedy patrz co sie dzieje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Najprawdopodobniej masz peknieta glowice, jak wywala ci plyn to zanczy ze masz kompresje w ukladzie, sprobuj przegazowac troche mocniej i wtedy patrz co sie dzieje[/quote]

o co ci chodzi ?? :zdziwko:

skalaris napisał(a):
Witajcie!! Około tydzien temu kupiłem swojego wymazonego, wyczekanego i wyszukanego TDSa e34 touring... Piekne auto - bezwypadkowe, od pierwszego wlasciciela w kraju (iod jednego za granica) - ładnie utrzymane i wogóle :D Jestem pełen dumy... .Mam pytanie - wiadomo od czego zaczyna sie eksploatacje nowo zakupionego autka - wymiana płynów, filtrów , rozrzadu itp - po czym poznac w tds-ie, że rozrzad nadaje sie do wymiany. Wiem ze łancuszek nie wymaga tak czestych wymian jak pasek - dla tego prosze o info - wymieniac czy nie?


łańcucha sie raczej nie wymienia jak go nie słychać jesli byłoby go jednak słychać to wskazana jest wymiana

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 22:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
O to chodzi ze kolega skalaris zmienil temat i tresc tematu, a mogl zalozyc nowy.
A ja odpowiedzialem na to co bylo wczesciej w tresci i oczywiscie w temacie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
skalaris napisał(a):
rozrzadu itp - po czym poznac w tds-ie, że rozrzad nadaje sie do wymiany. Wiem ze łancuszek nie wymaga tak czestych wymian jak pasek - dla tego prosze o info - wymieniac czy nie?
jedni zalecają inni nie ale profilaktycznie przy przebiegu ok 300 tys zalecana jest wymiana wyciągnięty łańcuch jest trudny do zdiagnozowania ponieważ stuki mogą byc słyszalne nawet na końcu silnika a z przodu cicho , wyciągnięty łańcuch może utrudniac rozruch , oraz ogólną pracę silnika z co częst mylnie obwiniana jest pompa wtryskowa

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
Przemek ///, przede wszystkim dzieki za odpowiedz (mimo zmiany tematu). Nie wydaje mi sie zeby to była głowica (ale moge sie mylic). Auto nie było katowane (własciciela mieli po ponad 50 lat - nie byli demonami szos). Nie ma zadnych ubytków płynu ani oleju, nie ma tez sladu by płyn dostawał sie do oleju lub olej do płynu - wszystko jest na swoim miejscu. Po za tym gdyby głowica pekła to (oczywiscie nie zawsze tak musi byc) woda dostała by sie do cylindrów i byłby problem z paleniem auta - moje pali od klucza (ciepłe i zimne). Nie znam sie specjalnie i moge sie mylic - ale moze to wina pompy wody lub wisca - wypowiedzcie sie prosze Ci którzy mieli podbne problemy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
kazio1919, no moje autko ma nalatane 208 tysi - przebieg oryginalny i potwierdzony wiec łancucha nie ruszam bo moge tylko pogorszyc... - dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
skalaris, mojemu kolesiowi z miasta tez wywalało płyn aż w końcu on się zagotował >>>przyczyną była wywalona uszczelka pod głowicą

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
pawik83, tze sie tego boje - ale tak jak pisałem - nie mam zadych objawów (po za opisanym) które mogły by to potwierdzic - uszczelke i głowice zostawiam na ostatecznosc... Chciałbym posprawdzac najpierw inne opcje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
skalaris, ale inne to jakie bo ja nie widzę innych :zdziwko:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
no własnie... ja tez nie ale specjalisci do których jezdziłem z autkiem widzieli - i to kazdy inne. Pompa, wisco, termostat - jeden nawet stwierdził ze tak mam byc:)... No i jestem na forum...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
A znacie moze chłopaki (i dziwczyny - jesli wystepuja) jakiegos dobrego specjaliste od tds - ów w lubuskim (najlepiej okolice Żagania)???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
skalaris napisał(a):
Pompa, wisco, termostat
gdyby to była pompa to nie miałbyś obiegu płynu chłodzącego tds by sie grzał , wisco byś na pewno słyszał bo chodził by jak 4,0d a termostat otwiera i zamyka duzy obieg i nie ma nic wspólnego z wywalaniem płynu

wniosek chcieli cię naciągnąć , zajrzyj na stronę którą wysłałem Ci na PW i tam poszukaj dobrego warsztatu od tds-ów w twojej okolicy

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
pawik83, no temat na stronce juz załozyłem - swoją drogą - wielkie dzieki za adresik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL