BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] is coupe Dziwnie dzwoni, rzęzi - chyba w silniku
PostNapisane: 23 maja 2008, 17:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam, po dodaniu gazu na 2600 obrotów i powyzej zaczyna dziwnie dzwonic (rzęzic) chyba w silniku, nie moge tego zlokalizowac za nic, odglos jest taki jakby coc metalowego obijalo o inny metal. Wszystko sprawdzilem na zewnatrz, kolektor ssacy nawet zdjalem zeby sie upewnic ze jest wszystko ok. Co to moze byc??? Moze łancuch??? jest luzny w co wątpie
Prosze o jakas odp
Pozdrawiam


Cytuj:
[model???] Dziwnie dzwoni, rzęzi chyba w silniku, IS


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2008, 21:55 przez Przemek ///, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
Pomozcie bo nie daje mi spokoju to co tak "rzęzi"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 21:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 165
Lokalizacja: Olecko
nagraj może jakieś video? zawory walą?

_________________
Nigdy nie k³óÌ siê z g³upim,Najpierw sprowadzi Ciê do swojego poziomu,A póŸniej wygra doœwiadczeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
Jeden zaworek cyka, ale bardzo delikatnie, dodam ze silnik jest na pelnym syntetyku, silnik pracuje bardzo rowno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
nie to nie beda zawory ani popychacze,najprawdopodobniej łańcuch,bez zdjecia pokrywy łańcucha sie nie obejdzie,sprawdz naciąg łańcucha i stan napinacza po zdjeciu pokrywy ,jednym słowem wymiana nie ominie kolegi,gdzies na forum jest podany cały koszt ,rolki ,łańcuch ,slizgi ,napinacz itpposzukaj

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 22:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Kolego moze to pomoze

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=976

Moze wlasnie warto poszukac w okolicy ukladu wydechowego.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
tak jak pisze iglu, zaczal bym od wydechu. tam jest duzo oslon termicznych ktore lubia sie poluzowac i sie telepac w okreslonych obrotach. tez tak mialem. mechanik sciagnal oslone i jak reka odjal. takie naprawy lubie.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2008, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
Może to ten regulator klapkowe w kolektorze ssącym (jeżeli posiadasz) ja to mam i właśnie powyżej 2000 tyś daje taki efekt


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL