BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 12:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
bemka24 napisał(a):
To ładnie 40 koników mu gdzieś wygalopowało :-)


bylem przy hamowaniu kilku beemek oraz innych aut i wstyd sie przyznac, ale bmw maja najwieksze spadki mocy. Nie mowie tylko o 15 letnich autach, 5 letnie tez sprawdzalem. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 18:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zachodniopomorskie
To ciekawe jakie spadki mocy mają silniki 1.6 - ...tak się zastanawiam??? Pewno tragedia porównywalna z zatopieniem Tytanica.

_________________
ÂŁukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 20:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
czesiio napisał(a):
drak napisał(a):
co ten mechanik ci nagadal, gdyby sie krecily dwa kola naraz to byš mial problemy w zakretach i rowaliloby ci dyfer

przecież koła się kręca "zawsze" jednocześnie, no chyba że masz jakiś sposób żeby każde koło kręciło się inaczej,
Chyba chodziło ci że koła sie kręcą z tą samą prędkościa.
Oczywiście że robi się tak że zaspawuje się most żeby była szpera 100%, takie rozwiązanie długo nie wytrzymuje z powodu ogromnego przeciążenia na zakrętach, ale jak dotąd jest to najlepsze rozwiązanie do driftu
podczas jazdy na zakręcie koło które porusza się po zewnętrznej stronie zakrętu pokonuje dłuższą drogę od koła które jedzie po stronie wewnętrznej zakrętu po to jest właśnie mechanizm różnicowy w samochodzie żeby nie doszło do uszkodzenia przekładni głównej oraz żeby koła cały czas nie buksowały


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL