BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] świeci się kontrolka od okładzin ham.
PostNapisane: 1 września 2008, 11:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
Zapaliła mi się kontrolka od okładzin hamulcowych. Po wymianie na nowe kontrolka nie zgasła. Panowie w stacji powiedzieli że trzeba pod komputer się podpiąć żeby ją zgasić. Prawda to? Bo tak jeżdżę od jakiegoś czasu i się zastanawiam czy mam coś walnięte w hamulcach czy poprostu interwencja kompa pomoże? Czy po wymianie klocków trzeba odpowietrzać układ? A tak przy okazji jakie tarcze i klocki polecaćie? Bo te co mam tarcze to są już liche a klocki to jakieś tanie włoskie G. Już mnie zawiodły raz(całe szczęście skończyło się na strachu) i są do wymiany!

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2008, 11:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
nygus napisał(a):
Panowie w stacji powiedzieli że trzeba pod komputer się podpiąć żeby ją zgasić.


Bzdura...aby kontrolka zgasla nalezy wymienic czujnik od klockow hamolcowych i tyle...koszt ok 20-30 zlotych ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2008, 11:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
dokladnie tak jak pisze iglu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2008, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 57
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e30 & e39
Kod silnika: M10
yo

ta kosta od tego czujnika czasami nie lączy :kwasny: sam to przerabialem

wystarczy wyjać i wpiąć spowrotem czujnik w kostke i wszystko bedzie dzialac na 100 %

pozdro

_________________
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
bmw freude am fahren !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2008, 15:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Znany problem jak widze ;) ja ostatnio sie tez z tym bawiłem :) okazało się ze przewód ten ktory idzie od czujnika do tej kostki ułamał się w srodku i raz łączył raz nie :) wyjałem czujnik i sprawdziłem gdzie jest ułamany, (jest on jakby półstalowy bardzo sztywny i łatwo jest ocenic gdzie jest pęknięty), zlutowałem w tym miejscu, załozyłem i kontrolka zgasła :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2008, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a u mnie jest tak że własnie nawet jak dotkne metalu to nie zapala sie żadna kontorlka nie wie ktos może o co kaman???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 09:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
Czyli co. Zakładając klocki mogli mi ten czujnik uszkodzić? Czy może on tak ma że jak zadziała, to trzeba wymienić? Nie kumam tego. A może wystarczy zrobić tak jak pisze showman? Tylko czy mogę to sobie pod domem zrobić, samemu?

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 12:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
nygus napisał(a):
Czyli co. Zakładając klocki mogli mi ten czujnik uszkodzić? Czy może on tak ma że jak zadziała, to trzeba wymienić? Nie kumam tego. A może wystarczy zrobić tak jak pisze showman? Tylko czy mogę to sobie pod domem zrobić, samemu?


Jesli przed wymiana klockow kontrolka Ci sie swiecila to znaczy ze jest czujnik uszkaodzony(on jest wlasnie tak zbudowany ze jak sie w nim przetrze kabelek to oznacza zuzycie klockow)...to pozniej juz tylko po wymianie kontrolka zgasnie.

Jednym slowem jesli swiecila Ci sie kontrolka to czujnik masz do wyminy bo on jest jednorazowy.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 12:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
A cha dodam jeszcze ze czujnik masz w prawym(czyli od strony kierowcy)kole i w tylnim lewym(czyli od strony posazera).Ale jako ze wymmieniales przednie klocki to od niego zacznij

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
iglu ma rację co do tego czujnika ale można go spróbować zlutować tylko że auto to ma chyba w wersji angielskiej skoro prawa strona jest od strony kierowcy??????? :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
boban2006 napisał(a):
auto to ma chyba w wersji angielskiej skoro prawa strona jest od strony kierowcy???????


Przepraszam zagapilem sie... :wstyd: :wstyd: :wstyd: Dziekuje Konrad za zauwazenie bledu...oczywisie lewe kolo przod(od strony kierowcy) i prawe tyl(od strony pasazera)

Jeszcze raz przepraszam...moj blad :wstyd:

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 15:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
aha, już jasne, dzięki! :ok:

[ Dodano: 4 Listopad 2008, 15:40 ]
Wymieniłem czujnik z przodu a ta franca dalej świeci. Wypiąłem i jeszcze raz założyłem i dalej to samo. Potem zdjąłem tylne koło żeby sprawdzić czujnik z tylu i jest lekko draśnięty. Ale ogólnie jeszcze prawie centymetr ma do tarczy. A kontrolka zaświeciła mi się z powodu przedniego czujnika. Czy coś źle zrobiłem?

[ Dodano: 4 Listopad 2008, 15:44 ]
Post wyżej

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL