BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] STUKANIE NA SKRECONYCH KOLACH - PROSZE O POMOC
PostNapisane: 3 września 2008, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Lokalizacja: Gubin
Witam. Od zakupu auta minelo pare miesiecy a ja sam juz nie wiem co kolejne do wymiany :( Od poczatku byly straszne bicia na kierownicy przy roznych predkosciach - po wymianie tulei wachacza, lacznikow stabilizatora oraz zrobieniu geometri bicia ustaly, jednak podczas skrecania na koleinach lub wjezdzania na place, parkingi itp stuknie przy ktoryms kole. Co to moze byc ? Przeguby ? koncowki drazka ?i jeszcze jedno - podczas jazdy na wiekszych zakretach lub wyprzedzaniu ok. 130KM tez telepie kiera na boki gdy skrecam. bylbym wdzieczny za rozpoznanie objaw. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2008, 21:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Stuki i trzaski przy skręcaniu kierownicą są przeważnie przy tulejach wahaczy. Podnieś samochód z przodu do góry i poruszaj kołem.. ale nie po bokach... tylko złap oponę od góry i od dołu i w ten sposób. Jeśli będzie luz to któryś wahacz do wymiany... Ogólnie chodzi tu o sworznie wahacza dolnego... Ja mam teraz problem ze skrzypieniem.... jak jadę to na nierównościach skrzypi zawieszenie.... Ale wydaje mi się ze to gumy stabilizatora... bo łączniki były wymieniane.

_________________
MĂłj wozik jest Bogiem, wyglÂąd naÂłogiem, jazda zabawÂą, marka podstawÂą ! ! !
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... e96#286727

Gdy by napĂŞd na przĂłd byÂł by idealny to czÂłowiek chodziÂł by na rĂŞkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 16:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Lokalizacja: Gubin
czy ktos jeszcze mial podobne przypadki ??? jutro podniose auto i sprawdze czy puka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 10
Lokalizacja: Gubin
a jesli bedzie to sworzen to ktore wymienic - dolne,dlugie czy komplet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Z tego co opisujesz to stuk pochodzi od sworznia długiego.Gdy będziesz miał wymontowany wahacz to wymień przy okazji też krótki sworzeń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL