BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M50b20 Strzela w tłumik
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 19:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: biaÂłystok
Witam wszystkich forumowiczow
Jestem posiadaczem BMW E34 2.0l 24v(bez lpg),i od jakiegos czasu mam z nia wielki problem... :(
Zaczne od tego,ze na wolnych obrotach nie chodzi na wszystkich garach,gdy dodaje gwaltownie gazu przerywa i strzela w tlumik.
Strzelanie ustepuje od 4 tys wtedy mozna gwaltownie dodac gazu.
Kolega ma taka sama,zmienialismy juz przeplywomierz,silniczek krokowy,cewki i nic to nie dalo nadal to samo.Wiem,ze nie obejdzie sie bez mechanika,ale przed tym chcę was sie poradzic.Moze mieliscie podobny problem...bo mi juz rece opadaja

Za wszystkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny

Cytuj:
[model???] BMW E34 M50b20 strzela w tłumik


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 14:08 przez bmw 520 24v, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2008, 23:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Okolice lodzi
Kolego sprawdz kable wysokiego napiecia i kopulke i powinno byc tam cos nie tak bo mialem podobny problem :) i powinno byc wszysko okej wymien swiece


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 01:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Gdy u mnie sie dzialy takie rzeczy sie okazalo ze zawory sie skonczyly. Podjedz do jakiegos mechanika niech sprawdzi sprerzanie, moze sie czegos dowiesz a jak nie to przynajmniej ta mozliwosc wykluczysz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 13:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: ToruĂą
z pewnością kable i kopułka, jak pisze kolega wyżej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 16:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Moim zdaniem któraś z cewek albo świece.

P.S
1.Co to znaczy że zawory się skończyły
2.W tych silnikach nie ma kopółki ani kabli

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 64
Lokalizacja: POZNAё\ŚWIEBODZIN
Moje BMW: E36 2.0i VANOS
witam! to prawda w tym silniku nie ma kabli ani kopółki! zastosowano tam cewki {1.Co to znaczy że zawory się skończyły} jeśli chodzi o te pytanie tzn. żę zawory się mogą wypalić albo gniazdo zaworowe wtęczas nie traci ciśnienie w cylindrze wtedy silnik jest słabszy, drży i ciężko pali! tu problemem mogą być świece bądź rozregulowany zapłon ale zacznij od świec POZDRAWIAM :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 23:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Ja mialem wlasnie wypalone zawory. Pewnego dnia po prostu trudno go bylo odpalic i nie gasl tylko wtedy gdy sie go trzymalo na wysokich obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 14:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: biaÂłystok
Witam koledzy,odpisuje dopiero teraz bo nie mialem dostepu do neta.

NO mozliwe ze jeszcze jakies cewki sa do wymiany,ale od 4 tys idzie jak glupia.
Tylko te wolne obroty to masakra...
A jak to nie ma kabli WN w m50 przeciez do cewek ida jakies kable moze to w nich jest jakas usterka..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 18:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Kable wysokiego napięcia są to przewody idące od cewki na świece tu masz odrazu cewke na świecy za pomocą fajki. Fakt możesz sprawdzić te przewody oraz złączki te co przychodzą do cewki.Kumpel miał podobny problem w 525 tylko,że nie strzelało mu w tłumik tylko w kolektor.Wieczorem pod maską było widać przy której cewce iskra skacze.Wymienił 4 cewki i wszystkie fajki-problem zniknął.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 20:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: biaÂłystok
trzeba bedzie sie troche wypukac z portfela,ale przynajmniej nie bede sie z nia meczyl
Dzieki chłopaki za wszystkie rady

pozdrowiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2008, 19:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: biaÂłystok
Witam
Panowie po wymianie wszystkich cewek problem ustał :) nie strzela nie prycha jest super,tylko teraz jest tak ze z wolnych obrotow to tak srednio idze jakby z opóźnieniem jakims tak po wyzej 2 tys jest ok
I takie moje pytanie czy moze byc to wina swiec?? albo zapchanym filtrem paliwa??

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL