BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 01:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] termostat 328i ??
PostNapisane: 2 października 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
czy to mozliwe ze bez termostatu 328 bedzie sie grzało i robiło duze cisnienie w ukladzie chlodzenia czy po prostu to z powodu głowicy lub uszczelki?

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Ostatnio edytowano 3 października 2008, 06:43 przez mafiozo1990, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 06:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37052
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bez termostatu silnik byłby niedogrzany, spróbuj odpowietrzyć i sprawdź pompę wody, ale raczej to uszczelka/głowica

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
Hej silnik i bez termostatu gzeje sie dosyc szybko nawet do 90 paru stopni. W ukladzie robi sie cisnienie az przez nagrzewnice lekko sączy. Na zimnym wszystkie cylindry mają około 12 bar cisnienia a na gorącym prawie tyle samo tylko ostatni 10,5, Jak myslicie to koniec silnika czy moze sprawdzic cisnieniowo głowice,zmienic uszczekle i zobaczyc wtedy?

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 09:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
u mnie też się robiło ciśnionko duże, wywaliłem termostat - bardzo wolno się teraz grzeje, po mieście wejdzie na 90stopni ale po wyjechaniu na trase znów się schładza ;) wiem że to termostat ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL