BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Cieknie z obudowy filtra oleju
PostNapisane: 7 października 2008, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Wiec tak, cholernie mi cieknie z pod obudowy filtra oleju (tak mi sie wydaje)Wie ktos jakie uszczeleczki tam przychodza?Moze jakis rysunek pogladowy??Moze zna ktos wymiary tych uszczelek...i czy trudno to samemy zrobic z pomoca fadera...nie chce wydawac siana na to auto, mam je praktycznie tylko na dojazdy do pracy, wole wsadzic kaske w E39 :hyhy: :] ...
Prosze koledzy o jakas pomoc :)

Aha silnik M41, 1.8 TDs


Ostatnio edytowano 7 października 2008, 22:13 przez Kisiel24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:07 
Kisiel24, uszczelki przy puszce z filtrem oleju są zawsze w komplecie z nowym filtrem :) kosztuje to grosze :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
No tak, ale nie ma tam jakiejs uszczelki co jest centralnie pod obudowa filtra??Nie chodzi mi o ta gorna co przychodzi pod pokrywe...na dole nic nie ma? Uszczelki co przychodzi do silnika? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 24
Lokalizacja: warmiĂąsko-mazurskie
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
hey kisiel a weż no zobacz czy nie cieknie ci z czujnika ciśnienia oleju on tam siedzi na dole.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:21 
no jest, ale już niestety, jakie ma wymiary itd. to już Ci nie pomogę :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
On jest w obudowie filtra, czy troszke nizej???Wlasnie, tez kurde tak myslalem, ze to wlasnie z niego cieknie...jesli by sie okazalo, ze jednak z czujnika...jakas metoda na wyratowanie go??Tak jak pisalem, nie chce kurcze za bardzo w niego inwestowac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Najłatwiej bedzie chyba poszukać przyczyny na Realoem patrząc na uszczelki i cybanty pod filtrem... a potem łatwiej dojść gdzie leci już na aucie....

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 24
Lokalizacja: warmiĂąsko-mazurskie
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
No to spróbuj go dokrecić bo może naprawde jest luzny, wiem że dojście z kluczem tam jest h....we i może ktoś kiedyś żle go wkręcił i zepsuł gwint ale bez stresu na to też jest sposób jak bedzie zerwany gwint to weż go wyjnij i nawiń pakuły od hydrauliki (takiej jak kiedys sie skręcało kaloryfery) pakułe posmaruj delikatnie silikonem i wkręć , daj zaschnąć i pal fure i oglądaj czy nadal nie ciecze, ja mam zerwany gwint w misie olejowej i tak zrobiłem i jet oki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL