BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
o kolego teraz to mi dales do myslenia az troche zwatpilem w samochodzik co mu moze byc cholerka :( a co do kata to wstawic taki sam czy to co mi znajomi polecaja strumienice lub tlumik przelotowy? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 18:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
układ masz na pewno zapowietrzony. jak na wonych obrotach silnik chodzi to z tej dziórki pod korkiem po lewej stronie równo strumyk płynu leci??? i jak dodasz gazu to powinien sie zwiększać i równo lecieć. zobacz i powiedz nam.

co do katalizatora to takze jego może być sprawka. ja bym najpier sonde sprawdził tak ja kWieslaw, powiedział

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
powiem tak z tej malej dziorki pod korkiem na poczatku delikatnie sie saczy a jak dodalem gazu i temperatura wzrosla to wtedy zaczelo mocno leciec...

to jak odpowietrze to jednak bedzie sie trzeba przejechac na komputer i wtedy wyjdzie dokladnie co i jak jest nietak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
Witam tak jak pisalem wymienilem termostat i odpowietrzylem poprawnie uklad(mam nadzieje ale wszystko dziala) , jednak postanowilem podlaczyc kochany samochodzik pod kompa i niestety ale tu juz niebylo zakolorowo...
Mianowicie ogrzewanie ok
sonda ok
katalizator ok
lecz przeplywomierz na wyczerpaniu i radza wymienic.

teraz moje pytanie ile moze kosztowac nowy przeplywomierz ?? :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 21:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Czyli jednak mieliśmy racje że zapowietrzony:) no i przepływomierz też już wcześniej padł jako możliwa przyczyna :P co do nowego przepływomierza to zapytaj użytkownika o nicku stones1 on handluje częścmi do BMW.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: marki
JAK NA WOLNYCH OBROTACH WARJUJE TO BYM SPRAWDZIŁ PRZEPŁYWOMIEŻ

_________________
orzel bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
a wracajac do mojego problemu, czyli falujacych obrotow.

zamontowalem sonde(uzywana)

falowanie nadal wystepuje

dodam, ze bylem w serwisie, zakladane byly inne przeplywki, silniki krokowe i nadal to samo.

diagnostyka komputerowa nie wykazala bledow.

wiec juz nie mam pomoslu gdzie szukac :wstyd:

jutro wymienie jeszcze swiece i kable, moze w nich lezy problem(mam taka nadzieje)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 00:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
sprawdz tą gume co idzie od przepływomierza czy nie ma przypadkiem peknieć w tych zgieciach- jesli tego jeszcze nie zrobilś.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 09:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
uklad dolotowy caly sprawdzony. wiec rzecz moze tkwic w swiecach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 12:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
majler napisał(a):
wiec rzecz moze tkwic w swiecach.
fakt mi flowały obroty jak świeca mi sie do połowy wykręciła :P możesz ez mieć na kablah przebicie albo za słabo włożone kable na świece

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
niestety.. zalozylem nowe swiece NGK i problem nadal jest... chyba to jakas wada fabryczna tych IS'ow ;/

pozostaja jedynie przewody, ale w tym miesiacy juz mnie nie stac na taki wydatek... zbyt duzo kasy juz wrzucilem w auto..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
WitAM panowie ponownie.
Przepływomierz juz domnie jedzie wiec do konca tygodnia bedzie cacy ale:

Zauważylem teraz że po wymianie termostatu(przy okazji i plynu wlalem koncentrat) mianowice dzieje sie cos takiego po przejechaniu dzisiaj 3km rura ta po prawej od chlodnicy jest goraca a to od lewej zimna natomiast jak przejechalem 10km juz ta polewej tez robila sie powoli goraca czy to jest normalne czy to juz tylko moje zboczenie wychodzi. z gory dzieki. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
donjuan666, to jest własnie objaw...działajacego termostatu :super: pewnie teraz szybciej łapie temperature i szybciel masz ciepło w srodku no nie ;) ???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
uff to super ze wszystko ok teraz jest...

dobra to czekam na czesci i dalej do roboty. dzieki jestescie wielcy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL