BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525TDS nie chce kręcic po dłuższym postoju..
PostNapisane: 30 września 2008, 11:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WrocÂław
Witam, kupiłem niedawno bmw 525 tds, na ciepło pali na dotyk, ale jak dłużej postoi to gdy po zagrzaniu świec przekręcam na start to dopiero po kilku sek zaczyna kręcić od pala i gaśnie i dopiero gdzieś za trzecim razem zapala i później jest już ok, co to może być?(ps po odpaleniu pulsują mi światła w kabinie) proszę o jakąś rade...


Ostatnio edytowano 30 września 2008, 14:09 przez Szymon6551, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 11:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Szymon6551, a ile masz paliwa ?? bo moze byc ze jak masz mniej niz 15L to pompa paliwa padla badz sie przytkala i paliwo schodzi do baka i musisz krecic zanim znowu paliwo najdzie w przewody.

a jak uklad wtryskowy ?? nie masz nieszczelnosci ??

zapraszam do poczytania moich postow, tez mam taki sam problem, z tym ze ja juz wiem ze to pompa padla.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WrocÂław
Paliwa mam full, bp ultimate, więc to raczej nie to, chyba że pompa pada, a były jeszcze jakies inne objawy padającej pompy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 13:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Stoke-on-Trent, UK
Z tego co sie orientuje to pompe odczuwa sie dopiero ponizej 20 litrow w baku wiec to raczej nie pompa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 04:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
Załóż zaworek zwrotny za filtrem paliwa i będziesz wiedział czy to wina cofającego się paliwka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 04:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
Acha ! Miałem podobnie i okazało się, że rozrusznik nieodczuwalnie dla mnie kręcił wolniej i jago naprawa pomogła (zacznij od zaworka zwrotnego - nie zaszkodzi i niewiele kosztuję)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WrocÂław
dzieki za rady, spróbuje i dam znac co z tego wyszło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 13:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WrocÂław
To nie cofające się paliwo, wygląda jakby na świece, bo jak odpali to czasami kulawo, no i muszę potrzymać chwile przekręcony kluczyk żeby zaczął kręcić, tak się dzieje tylko po kilku godzinach stania. na ciepło pali normalnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 14:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Szymon6551, a sprawdzales czy nie masz pecherzy powietrza w przewodzie miedzy filtrem a pompa wtryskowa ??

no i skoro piszesz ze z kulawym silnikiem to moga to byc swiece, tyle ze zdaje mi sie ze skoro go raz juz odpaliles rano i potem np po 6 odzinach masz znowu problem to swiece nie bardzo maja tutaj do czynienia, bo silnik nie wychlodzi sie tak szybko calkowicie ... co innego w zime ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WrocÂław
A Dlaczego rano musze przytrzymac dłużej kluczyk w pozycji "START" żeby zakręcił? to narmalne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 05:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
A zaworek założyłeś ?
Sprawdż jeszcze czy jest różnica jak masz pełen bak, bo albo pompa wtryskowa jest cieńka i nie jest w stanie utrzymać ciśnienia albo ta w zbiorniku za słabo podaję.
W przypadku świec to chodził by kulawo tylko przez parę sekund po odpaleniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 05:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
Szymon6551,
Szymon6551 napisał(a):
były jeszcze jakies inne objawy padającej pompy?

Jeśli chodzi o wtryskową to:
*jeśli nie zapala na ciepłym to znaczy konieczność regeneracji głowiczki w pompie
*jeśli falują obroty to znaczy, że kończy się nastawnik pompy ( w zależności od numeru pompy można go zregenerować - nastawnik indukcyjny lub wymienić - w przypadku nastawnika potencjometrycznego )
*ogólnie usterek może być wiele (uszkodzony przestawiacz wtrysku)
Z doświadczenia wiem, że wszelkie regenerację lepiej sobie podarować !
Jak klęknie pompa to wymień TYLKO na nową (niestety to są koszta w granicach 3500 z wymianą) :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL