cyt: nic nie ogranicza, po prostu ten silnik ma inną charakterystykę, niż m50b25, nie ma sensu się jarać samymi przyrostami koni, gdyż wcale nie muszą one wpływać na osiągi.
odp.Gdzieś czytalem że można osiągi zrobić by było w 323 tak samo jak w 328.
Czy dużo trzeba rzeczy zmienić i od czego zacząc.Oczywiscie nie bede zaczynal od tuningu olewając inne rzeczy bede lecieć jednocześnie.Myślalem też o wywaleniu foteli z tyłu bo za dużo miejsca zabieraja czy wtedy auto nie straci duzo na przyczepności a ile kg waża kanapy?
Czytalem też o przekladaniu czesci z 325 czy to prosta modyfikacja która każdy zrobi bo troszke namieszane w tej kwesti było- dużo zabawy i piepszenia sie z tym ?
Jeżeli bym chciał odswieżyć uklad wydechowy i silnik.
Czy wymiana ukladu wydechowego na bardziej swiezy o podonych wlasciwosciach i kolektor moze ta kopia supersprinta ponoć nie takie zle to jest.Jakiś chip jest podnoszący moc?Bo chyba przesunięcie odcinki skróci zywotność silnika i parametry beda powolutku spadać.... przy ilu tysiąch jest odcięcie zaplonu ? czy jest sens lecieć wyżej jak 6000tys/obr ?
Odnośnie amorów Może skusze sie na b8 aczkolwiek przyznam że nie musi być to amor z duzej półki malo km robię, ale czasem lekko poszaleje jak deszcz czy snieg spadnie
Bo męczyć na suchym nie lubię.