BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i sedan
PostNapisane: 14 października 2008, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
JESTEM NOWY POZDRAWIAM I PYTAM CZY TO ŻE MOJA BUNIA MA BRAKI W PRZYSPIESZENIU ,MOCY I MULI SŁABO SIĘ WKRĘCA MOŻE BYĆ SKUTKIEM USZKODZENIA PRZEPŁYWKI . POSIADAM SEKWENCJĘ STAG 300 ,DO WCZORAJ BYŁA LPG 1 GENERACJI ALE DUŻO STRZAŁÓW WIELKIE SPALANIE PRZEKONAŁO MNIE DO SEKWENCJI I CO JESTEM ROZCZAROWANY :zalamany:

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
napisz czy objawy mulenia wystąpiły po montażu nowej instalacji LPG czy wcześniej już to było

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
na zwykłej instalce było lepiej niż teraz a na pb jezdziłem mało ale muszę przyznać że na pb mulił

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
ja obstawiam na przepływomierz
ale najpierw musisz podłączyć autko do kompa

jak to mówią komputer prawdę Ci powie ;)

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
jutro podłączę inną przepływkę tak na próbę może to coś da a jak nie to faktycznie zostaje komp POZDRO

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
witam dzisiaj podłączyłem do mojej buni inną przepływkę i skutek -jest lepiej obroty lekko falują ale praca silnika stała się przyjemna dla ucha jeśli chodzi o moc to odczuwalna różnica na plus ale jednak coś ją jeszcze boli wciąż trochę muli, a co do przepływki [BOSCH] to koleś woła za nią 200zł ,waszym zdaniem to dobra cena

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 20:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
cena ok teraz kolego pozostaje Ci bunie podłączyć pod kompa

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 17:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
Chłopaki padła przepływka kupiłem używkę za 200zł byłem na kompie błędy wykasowane i śmiga jak głupia na benzynce ale martwi mnie moja nowa sekwencja stag 300 coś z nią nie tak ciężko się wkręca tak jakby za mało gazu dostawała mój parownik to zeta zavoli i listwy Valteka ale coś tam jest nie tak.W trakcie kalibracji pojawiał się komunikat że jest za małe ciśnienie w kolektorze dolotowym czy ktoś wie co to znaczy ,może dlatego tak ciężko jej na gazie POMOCY!!!

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
kolego udaj się tam gdzie zakładałeś gaz - w końcu chyba jest na gwarancji ;)

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL