BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i coupe 94r. ABS - gdzie usterka
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 09:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
szukalem ale nikt niemial podobnych objawow, rano jak jest zimny to nie gasnie kontrolka abs,u, jak przejade jakies 10 km i wylacze silnik to przewaznie zapala sie przy przekreceniu kluczyka i po chwili gasnie czyli wszystko ok, i dziwne jest w tym to ze nigdy nie zdazylo sie zeby zapalila sie podczas jazdy, teraz opisuje przyklad jak zgasnie przy odpaleniu, i odwrotnie, jak nie zgasnie przy odpaleniu to nie gasnie ani na moment podczas jazdy i oczywiscie jak sie pali to niema abs,u a jak jest zgaszona to abs jest, dodam ze zmienialem tarcze z tylu i szczeki od recznego ale przy abs.ie nic nie robilem ale lewa tarcza niechciala zejsc i byla troche opukana mlotkiem, a druga rzecz to to ze docieralem reczny i troche byl przygrzany ale okladziny bylo tylko troche czuc, czasami przy ostrzejszej jezdzie bylo czuc bardziej i ten problem nie pojawil sie zaraz po wymianie tylko po dwoch dniach prosze o pomoc


Ostatnio edytowano 16 października 2008, 10:59 przez dziurkailoczek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 08:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
nikt nie pomoze? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
Pada ci jeden z czujników ABS i takie są objawy. Pojedź do kogoś kto ci podepnie auto do kompa i będziesz wiedział który ma błędy. Jeżeli wyjdzie błąd na więcej niż jednym to skasuj, przejedź się tyle ile potrzeba żeby znowu zapaliła się kontrolka i sprawdz ponownie błędy na których są. Przerabiałem to u siebie w E36 i objawy były takie same, z czasem będzie to co raz czętsze aż będzie się zapalać zawsze. Powodem usterki może być przegrzanie albo 'młotkowanie' tarczy. I jeszcze jedno, jak byś kupował nowe/używki to z przodu są inne niż z tyłu

pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 08:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
kliklem pomogl bo pewnie masz racje skoro miales takie objawy, sprobuje od kumpla wykrecic czujnik i podpiac do siebie i wtedy napisze czy pomoglo dla innych z problemami z abs,em


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 18:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
napisz czy w momecie gdy swieci sie kontrolka abs to abs dziala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 10:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
jak swieci sie kontrolka to abs nie dziala, jak nie swieci to dziala, a co by bylo jakby dzialal jak kontrolka swieci? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 07:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
nadal nie udalo mi sie poradzic z abs'em, chcialbym to zrobic jednak bez diagnozy komputerowej bo to dodatkowy koszt, kupilem czujnik, wlozylem tam gdzie wydawalo mi sie ze jest walniety i nic, wlozylem z drugiej strony i tez nic,
mam pytanie, czy trzeba jakos kasowac blad po wymianie czujnika i czy mozna zmierzyc opor takim zwyklym uniwersalnym miernikiem z supermarketu ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 08:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ja u siebie wymieniałem w przednim kole i po podłączeniu też swieciła.Musiałem sie przejechać pare metrów.Potem było już OK.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 09:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
maniek6600 napisał(a):
Ja u siebie wymieniałem w przednim kole i po podłączeniu też swieciła.Musiałem sie przejechać pare metrów.Potem było już OK.Pozdrawiam


a skad wiedziales ze to ten czujnik ?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 10:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
dodam ze teraz juz zawsze swieci,
nie gasnie wogole


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
czy takim miernikiem z supermarketu moge to zmierzyc ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 11:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
najtanszym miernikiem sprawdzisz. daje link gdzie napisałem jak ja zdiagnozowałem czujnik. mój post jest pod koniec tematu. poczytaj.pzdr

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7385

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 12:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
a potrzebne jest jakies kasowanie bledow czy wystarczy np. odlaczyc akumulator?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 13:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
ja nawet akumulatora nie odłączałem. wszystko robiłem jedynie na wyłączonym zapłonie. ale jeżeli chodzi o twoje pytanie to wystarczy odłączyć akumulator. kontrolka jeżeli są sprawne czujniki powinna na chwile sie zapalić i zgasnąć jeżeli wszystko jest ok. pzdr

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 15:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
dzieki,posprawdzam i jak dojde co to, na pewno napisze i pomogl tez sie znajdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 13:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
mam jeszcze pytanie, czy na stykach idacych od mudulu do poszczegolnych czujnikow jest jakies napiecie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 17:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
prosze o odpowiedz bo ide do garazu i chcialbym to tez sprawdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 19:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
ja tego nie sprawdzałem. mi się wydaję że masz uszkodzony któryś czujnik. miernikiem za 8 zl to juz sprawdzisz i będziesz przynajmniej jednej rzeczy pewien. później będziesz myślał dalej co to może być. zacznij od czujników. może masz 2 uszkodzone.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
wlasnie wrocilem z garazu i okazalo sie ze nie bylo to zwiazane z wymiana tylnich tarcz, na czujniku przy przednim prawym kole miernik pokazal 1, podpialem tylni czujnik ktory kupilem wczesniej i kontrolka abs zgasla, teraz pozostaje mi tylko wymienic czujnik na przedni, zalozycz i cieszyc sie ze abs znow jest na pokladzie,
ale niestety przy okazji wizyty w garazu odkrylem dwa wycieki oleju :kwasny: :zalamany: :zdegustowany: :mur: :mur: spod pokrywy zaworow i z simeringu na wale korbowym ale o tym osobny post, dzieki wszystkim za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL