BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] iskry na cewkach
PostNapisane: 18 października 2008, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
czy to normalne że w silniku 2.0 24v iskry skakały po cewkach zapłonowych i pokrywie zaworów? dzieje sie na trzech pierwszych licząc od chłodnicy.

czy moze to być powodem strzelania gazem gdy chce sie gwałtownie ruszyć lub przyspieszyć?? strzela do ok 2500 obr/min. później jest wszystko ok.

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 21:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
to będzie powodem strzelania gazu a co do iskier to jest nie normalne - musisz wymienić przewody na nowe a może i niektóre cewki jak maja przebicie

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 21:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Bedzie strzelał na gazie pod warunkiem ze ma sekwencje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 22:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
maniek6600 napisał(a):
Bedzie strzelał na gazie pod warunkiem ze ma sekwencje...


pod warunkiem że nie ma sekwencji ;)
;)

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 22:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
no właśnie ta beta nie ma sekwencji. ma niby jakiś komputer od gazu ale podobno ma on za mało funkcji...

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2008, 22:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Jesli nie ma sekwencji to przez wtryski nie bedzie strzelalal bo sa odłaczone na czas jazdy z gazu.Ja bym na twoim miejscu kupil kable i pojechal na regulacje gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 00:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
przecież on nie ma przewodów:) tam jest 6 cewek. przy zwykłej instalacji w bmw nie ma mowy o jakimkolwiek przebiciu,najmniejsza iskra powoduje wystrzał a co za tym idzie uszkodzenie przepływomierza(który i tak już pewnie nie działa bo wystrzał był nie po raz pierwszy:) ) ogólnie nie pochwalam gazu w bmw ale dam ci radę: wymień wszystkie iskrzące cewki, jeśli iskrzy 3 ,to te 3 wymień razem z gumowymi fajkami,w pozostałych trzech wymień fajki na nowe,zmień świece na nowe,sprawdź cały układ podciśnienia,nie ma mowy o jakimkolwiek lewym powietrzu,wszystko musi być szczelne.musi być dobrze dobrany parownik czyli w twoim przypadku od 150hp(jeśli jest dobrze dobrany to nie zmieniaj) jeśli gaz jest już długo w samochodzie to można profilaktycznie wymienić membrany w parowniku) po tych wszystkich zabiegach dobrze wyregulować mieszankę gazu i powietrza i silnik powinien ''pracować'' bez żadnych wystrzałów. piszę ''pracować'' bo na gazie to już niestety nie to samo co na benzynie. widziałem już parę silników m50 ze zwykłą instalką i gaz nie strzelał,a nie strzelał bo wszystko było sprawne i instalacja była odpowiednia do mocy silnika.Pozdrawiam

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL