BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Szarpanie.
PostNapisane: 7 października 2008, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: B-stok
Witam
Zacznę od tego iż przeczytalem tematy podobne do tego co właśnie założyłem.
Piszecie różne przyczyny usterek. Chciałbym wam opisać swoją. Mam nadzieję ze otrzymam jakąś konkretniejsza odpowiedź.
Gdy silnik jest zimny czyli na rozruchu i przejechaniu około 500metrow w miescie nie ma zadnych objawów... jednak z czasem zaczyna sie coraz gorzej... az do momentu kiedy nie da sie samochodem normalnie jechać... Szarpanie jest na pierwszych trzech biegach... szarpanie występuje na przyspieszaniu... gdy juz odpuszczę sprzęgło do końca i wcisnę gaz (w miarę mocniej...) samochod wariuje... zaczynago go szarpać w okolicach 2-3,5tys obrotów na wyższych nie... a wskazówka od obrotomierza skacze energicznie jak szalona...
odłączyłem przepływomierz by sprawdzić czy jest tak samo... smiem twierdzic ze tak... dolot sprawdziłem czy jest szczelny... poprzedni właściciel cos tam kleił... wiec zerwałem tą taśmę i pozaklejalem jeszcze raz wszystko starannie... jednak bez rezultatu...
Osobom bardziej zainteresowanym podaje link do filmiku na ktorym widać pracę silnika po ponownym rozruchy na rozgrzanym silniku...
FILM
Pozdrawiam i czekam na jakaś podpowiedź.
PS: Próbowałem patent z 3cim biegiem i ręcznym... samochod gaśnie...

_________________
Zapraszam do galerii.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 17:23 
jeśli piszesz, że na początku okay, ale że dopiero później się coś dzieje, czyli jak silnik nabiera temperatury, to może być wina czujnika temperatury.

jeśli chodzi o dolot, sprawdź wszystko jeszcze raz oraz zobacz, czy wszystkie wężyki, odmy są na swoim miejscu, czy któreś nie wypadły.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: B-stok
..::CZARNY::.. napisał(a):
jeśli piszesz, że na początku okay, ale że dopiero później się coś dzieje, czyli jak silnik nabiera temperatury, to może być wina czujnika temperatury.

Sorry ale jestem laikiem w sprawach mechaniki... mógłbyś rozwinąć tą kwestię z czujnikiem temperatury... no i gdzie są wężyki odmy... :niepewny:

_________________
Zapraszam do galerii.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 18:10 
jeśli czujnik temp. jest zwalony, to mogą się pojawiać takie problemy z odpalaniem auta itd.

a te odmy, to odchodzą od tej wielkiej rury, którą kleiłeś, sprawdź, czy nie latają swobodnie, tylko są odpowiednio podpięte :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
czesc mam pytanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
mam bmw 740 i problem z rozruchem silnika czy ktoś wie jaki może byc tego przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
tatankowałam auto na stacji paliw(stan wyjaechany na zero) po przejechaniu 6 km zaczął szarpać ,zgasł i potem już nie odpalił,wymienilismy fitr paliwa ale auto dalej nie odpala co to może być?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 18:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Przykro mi ale podejrzewam zatartą pompę paliwa, obym się mylił ,ale wątpię.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
a czy mozliwa jest że rozruch zablokowany został jakimś kodem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
poniewaz po przekręceniu kluszyka napis code na nawigacji zapala się na czarno,czy syganalizuje to blokade?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
karola6311 napisał(a):
tatankowałam auto na stacji paliw(stan wyjaechany na zero) po przejechaniu 6 km zaczął szarpać ,zgasł i potem już nie odpalił,wymienilismy fitr paliwa ale auto dalej nie odpala co to może być?
może ropy zalalałaś :P

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
paliwo dochodzi do listwy i wtrysków i tam jest,jest tez iskra ale suche są świece


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zielona gĂłra
nie benzyny na 100 %


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 20:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
misiek-gp ja bym sprawdził pompe paliwa

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: B-stok
Witam chciałbym tylko napisać ze przyczyna została rozwiązana... ustąpiło to poruszaniu wszystkimi kablami, przewodami itp. mialem spokoj przez jakis czas jednak ostatnio znow wrocilo... i najgorzej bylo gdy umyłem samochod badz w deszczową pogodę... okazało sie ze oddziaływała w tym przypadku wilgoć... po oględzinach przewodów na odpalonym silniku okazało sie iż była to przyczyna przełamanego kabla zapłonu na świecy, uciekała iskra i trzepała w blok silnika :]
Pozdrawiam i mam nadzieje ze przyda sie to komuś na przyszłośc z podobną awarią...

_________________
Zapraszam do galerii.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL