BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] m20 b20 90r lpg cieply nie chce odpalac pomocy
PostNapisane: 21 października 2008, 15:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
Witam mam taki klopot auto chodzi tylko na lpg auto z rana pali dobrze jak zgasze od razu to tez zapali problem pojawia siw wtedy gdy sie troche pojezdzi zgasi auto to czasem z 5 razy trzeba krecic i jak zlapie to ma nisikie obroty z poczatku jakby sie dlawil jednak regulacjie lpg nie pomagaja dodam ze przed wymiana silnika auto palilo chociaz silnik byl marny i bral duzo oleju zastanawiam sie nad swiecami albo filtrem gazu ale filtr gdyby byl to zimny by nie palil wiec sam nie wiem :(


Ostatnio edytowano 22 października 2008, 07:23 przez romanw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
dodam jeszcze ze nierzadko tez ma nierowne obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 21:52 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Czujnik temperatury cieczy sprawdź i jego połączenie (ten niebieski).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 14:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
gdzie mozna go znalesc ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 15:14 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
W obudowie termostatu. Ewentualnie jeszcze sprawdź taką okrągłą wtyczkę, po lewej stronie silnika, obok bloku. Idzie tam zasilanie wtrysków oraz m. in. właśnie sygnał z czujnika. Jak gniazdko ma zaśniedziałe wtyki, to komp przyjmuje bardzo niską temperaturę i niepotrzebnie wzbogaca mieszankę, co powoduje do zalania i niemożności odpalenia na ciepłym silniku. Tak to było mniej więcej u mnie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Sprawdz również reduktor czy jest dobrze podgrzewany.Nie wcałości odparowany gaz może zalewać świece przy rozruchu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL