BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Czuć benzynę po odpaleniu.
PostNapisane: 29 listopada 2008, 08:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
Witam i pozdrawiam wszystkich.Mam taki problem ze jak odpalę auto i podniosę maskę to czuć benzynę,jeszcze jedna rzecz buma za pierwszym razem po odpaleniu nie chce sie wkręcić na obroty,tylko jak zgaszę i odpalę ponownie to już się wkręci.
I tutaj pojawia się moje pytanie czy to wtryski czy to coś innego.
Buma ma lpg i od kiedy ją mam raz mi stszeliła


Ostatnio edytowano 29 listopada 2008, 09:35 przez zibi., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 10:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: Z-kie
Witaj.Dokładnie 2 tygodnie temu miałem to samo i kolega Szponiasty z forum podpowiedział mi żeby posprawdzać gumowe przewody paliwa i tak też zrobiłem na pierwszy rzut oka nic nie zauważyłem przewody były suche ale dalej śmierdziało paliwem więc trzeba było dokładniej się przyjrzeć i pod kolektorem ssącym jest taki krótki przewód gumowy od strony chłodnicy i on mi przeciekał po prostu nie trzymała opaska.Kupiłem nową i jest git koszt naprawy 1.20zł :hurra: Ale nie sugeruj się że to musi być w tym samym miejscu więc dobrze pooglądaj te przewody i mam nadzieje że ci się powiedzie.Napisz czy zlokalizowałeś usterkę.Pozdrawiam :ok: Zapomniałem dodać że może jeszcze któryś z przewodów jest pęknięty nie koniecznie musi być to ta opaska(cybant)


Ostatnio edytowano 29 listopada 2008, 17:43 przez tulas666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
ok dzięki za podpowiedz jutro zaczne działać i dam znać jakie byędą efekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 12:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
no niestety nie mogę zlokalizować (wycieku) prosił bym o jakieś konkretne namiary


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: Z-kie
Odpal silnik i wszystkie przewody od paliwa po dotykaj ręką jak będzie wilgotny to go wymień najczęściej szlag je trafia na łączeniach.Daj z siebie wszystko i powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Poczytaj tutaj jeszcze Zbigniew :)

Powodem moze byc
- nieszczelnosc wezy laczacej listwe wtryskowa z rurkami(metalowymi) doprowadzajacymi paliwo do listwy(mowiles ze nie widzisz wyciekow na nich...nie musza to bys straszne wycieki...wina moga byc nawet sparciale weze...benzyna ma to do siebie ze pare kropel i juz ja strasznie czuc)
-nieszczelnosc wtryskiwacza...zarowno od strony listwy wtryskowej jak i od strony kolektora.

Poczytaj tutaj jeszcze Zbigniew :)

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ht=benzyne

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=czuc

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 22:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
Dzisiaj patrzyłem te przewody,trzeba je wymienić.Ale jeszcze zostało te dziwne nie wchodzenie na obroty i jak jadę na benzynie to po między 2000 a 3000 jest takie dziwne lekkie szarpanie.
no i znowu pytanie czy to może być wina tych nieszczęsnych przewodów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL