Cytuj:
nagrzej silnik w momecie jak zlapie temp dobre visko powinno złączyc wiatrak na "twardo" to znaczy przyloz plastikową butelke do wiatraka (nie na chama) jak wiatrak stanie to visko do wymiany jak polecą wiora to visko dobre to jest moja metoda tylko uwazaj na palce i nie rob tego za mocno bo mozesz uszkodzić wiatrak
to jest jakas bzdura a moze niech wsadzi tam stalowy pret i jak polamie lopatki wentylatora tzn ze wisko dziala
jak silnik jest zimny to wiskoza mimo wysokich obrotow silnika kreci sie stosunkowo powoli a po nagrzaniu silnika zasuwa w tempie przyblizonym do obrotow motorka i to jest metoda na organoleptyczne sprawdzenie wiska
co do tematu to przyczyn moze byc kilka:
zamulona chlodnica
brak obiegu plynu
nie otwierajacy sie termostat (raczej zostaje otwarty na stale wiec watpie ale...)
padnieta pompa wodna
i ew brak masy na silniku - mialem taka akcje ze wskaznik byl na 3/4 a ukl chlodzenia byl ok dodalem mase na silnik i wskaznik stoi po nagrzaniu rowniutko w pionie