BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 14:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] dziwne rysy na krzywce od walka rozrzadu
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
witam, mam taki problem. niedawno wymienilem uszczelke pod glowica, i po tej wymianie zaczely sie problemy, kilka dni po wymianie zaczelo mi cos stukac w silniku, okazalo sie ze jeden z popychaczy zaworu byl zepsuty wiec go wymienilem( wiem ze powinno soe wymienic wszystkie ale brak funduszy), poniewaz zlatywal on z zaworu. i znowu pare dni i to samo. co za tym idzie na krzzywce gdzie byl walniety popychacz sa teraz glebokie bruzdy i wyglada on calkiem inaczej niz inne krzywki ktore maja sciezke po srodku a ten walniety jest caly poobdzierany, mam juz serdecznie dosc tych bmw. czu wie ktos co to moze byc ????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 00:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
aha, i gdy tak stuka to jakby cosik tam latalo, sprawdzilem i nic nie bylo tam luznego, oczywiscie jak sie tak dzieje to autem szarpie traci obroty i gasnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 09:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Najwyraźniej zawieruszyła Ci się tam jakaś śrubka albo coś innego tam wpadło. Ewentualnie ktoś źle Ci złożył głowicę.
Bo tak samo z siebie to na pewno sie nie stało.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
sam juz nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 12:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Dolnyslask
Tez własnie myslałem o tej srobce moze cos wpadło... lub nie wykluczam ze wałek rozrzadu sie wykrzywił..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
ale jak sie mogl wykrzywic jak przed naprawa auto chodzilo jak mazenie oprocz tej uszczelki, a teraz przy obrotach wiekszych niz 3000 zaczyna przerywac i auto gasnie, a ta krzywka coraz bardziej sie zuzywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
a mam taka uwage, bo pod popychaczem zaworowym jest jakis kanalik ktorym doprowadzany jest olej pod cisnieniem, i moze on jest przytkany i dlatego moze tak sie zachowuje, czyli zaczyna stukac krzywka o dzwignie zaworu, czy sjest to mozlie? prosze o porady, bo juz nie moge z tym autem, moge jechac normalnie tylko do 3000 tys obrotow i jest to naprawde meczace


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
sprawdz czy nie wypadła pastylka która jest pomiedzy dzwigienką a miseczką zaworową(zaworem).ewentualnie pastylka i dzwignia moga juz byc zbyt mocno wytarte


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
ale ta dzwignia zaworu jest nowa kupilem ja w serwisie bmw, a co to jest ta pastylka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 01:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
jak nazywa sie ta pastylka fachowo bo nie moge tego nigdzie znalesc? za co ona odpowiada? czy moze byc ona przyczyna stukania silnika powyzej tych obrotow co opisalem? wielkie dzieki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 09:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
myslałem ze masz m40:)w m43 nie ma tych pastylek,dzwignia jest z rolką.skoro mocno wali i wyciera sie krzywka tylko na tym jednym cylindrze to cos musi byc nie tak z dzwignią albo popychaczem hydraulicznym(moze sie zablokował).ewentualnie moze krzywka jest juz tak zajechana ze nic sie nie da zrobic?moze jest peknieta sprezyna zaworowa?a przed wymiana uszczelki krzywka tez była juz porysowana?moze rozrząd jest przestawiony?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 16:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
nie wiem jak wygladala krzywka przed wymiana. ale auto wchodzilo na obroty jak zloto, a teraz dupa. sprezyna wyglada zalkiem dobrze. a dzwignie i popychacz hydr. jest nowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL