BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] bmw 316 e36 wyjąca pompa wspomagania
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: lublin
Witam,mam problem z pompa(pompami)kiedys bylo wszytko ok,do czasu gdy pompa zaczeła wyć,przewaznie przy skrecie,ale i na postoju tez wyło,to mysłałem ze sie zuzyła to wymieniłem,założyłem druga i znowu przez pierwsze 3-4 dni było ok i znowu zaczeło wyć,i sie zastanawiam jaka moze byc przyczyna czy kupic juz 3 pompe w ciagu roku :zly: :zly: :zly: :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Jak kupiles jakas no name to takie sa skutki ;) A tak powaznie, moze zle odpowietrzyles uklad...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
U mnie też coś lekko wyje... ale nie jestem przekonany czy to pompa.

Słychać w kabinie... z kierunku takiego wielkiego czarnego talerza umieszczonego nad kolumną kierownicy - widocznego po podniesieniu maski. Myślalem zr yo może wentylator - ale po wyłączeniu nawiewu - na moment przestaje - i za chwilę znów wyje. Nie jest to głośne, ale monotonne i uciążliwe.

Coś ze wspomaganiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Kisiel24 napisał(a):
A tak powaznie, moze zle odpowietrzyles uklad...

pierwszy raz słysze żeby układ wspomagania się odpowietrzało.
Możliwe że masz za mocno naciągnięty pasek i to jest wina że ci wyje i że ci się pompy psują.
a co do wycia, to i na nowej pompie przy skrajnościach wyje, a na postoju to chyba normalne, w końcu masz samochód ze wspomaganiem to nie powinno się kręcić na postoju oraz na wyłączonym silniku kierownicą za duże obciążenie. koła powinny się chociaż delikatnie toczyć.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
czesiio napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
A tak powaznie, moze zle odpowietrzyles uklad...

pierwszy raz słysze żeby układ wspomagania się odpowietrzało.

Zawsze przy wymianach plynu sie odpowietrza ;) Wlewasz płyn na max, i krecisz kiera w lewo i w prawo do oporu tak zeby pompa wtloczyla plyn w uklad. Zwracasz przy tym uwage na poziom plynu, i jak przestanie opadac poziom, wlewasz tak aby byl stan i krecisz jeszcze troche od max w lewo do max w prawo (dobrze gdyby w tym momencie druga osoba patrzyla czy nie robia sie banki powietrza w zbiorniku.) Jak przestana - masz odpowietrzony uklad.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 18:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
czesiio napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
A tak powaznie, moze zle odpowietrzyles uklad...

pierwszy raz słysze żeby układ wspomagania się odpowietrzało.
Możliwe że masz za mocno naciągnięty pasek i to jest wina że ci wyje i że ci się pompy psują.
a co do wycia, to i na nowej pompie przy skrajnościach wyje, a na postoju to chyba normalne, w końcu masz samochód ze wspomaganiem to nie powinno się kręcić na postoju oraz na wyłączonym silniku kierownicą za duże obciążenie. koła powinny się chociaż delikatnie toczyć.

To jeszcze duzo nie wiesz :] :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: lublin
Hej,kilka tygodni temu zmieniałem płyn i tak własnie robiłem,kreciłem na max i w lewo i w prawo ale pompa jak chodziła tak chodzi i wyje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL