BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wiatrak,nawiew
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
Czy ktoś miał podobny problem z wiatrakiem w 3-ce, otóż podczas bardzo suchych dni pracuje bez szwanku, w chwili zmiany wilgotnosci powietrza przestaje? Z tym że tych wilgotnych dni mamy zdec.więcej! ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 18:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Janusz Mazur napisał(a):
w chwili zmiany wilgotnosci powietrza przestaje?



ale co wogole przestaje smigac? zatzrymuje sie na dobre i nie słychac oznak zycia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 18:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
Tak, całkowicie na dobre,podczas gdy jest b. sucho wsz. ok, bądż na początku podczas jazdy (wstrząśnięcie) wzbudzał się?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
Posprawdzaj styki przy wentylatorze-pewnie zaśniedziałe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
:| Jak dojdę do NICH w najprostczy sposób?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
Musisz zdjąć kratke podszybia i pod nią jest wentylator.Gdzieś na forum jest temat o wymianie filtra przeciwpyłkowego i tam jest opisane.Poszukam linka i jak znajde to podam.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... imatyzacji tu jest jak sie dostać do filtra,pod nim jest wentylator,dalej musisz pokombinować pewnie da sie go wymontować i wtedy zrobisz przegląd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL