BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wskaźnik paliwa
PostNapisane: 30 października 2008, 11:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62B44
Nagle opadła wskazówka od benzyny wraz ze wskazaniem na komputerze do zera.Najpeirw miał byc wskażnik za kierowcą (lewy).Taki kupiłem...okazało się że podobno nie sprawny.Kupiłem drugi już dobry i teraz przy zapaleniu pokazuje i wskaznik i komputer i po chwili opada jednio i drugie na glebe:/
Miejscowi elektrycy rozkladają rece, więc może ktoś z was coś pomoże:)
Przewody wszystkie ok,czujnik reaguje tylko czemu opada po chwili?Elektryk wymyslił że może drugi prawy wskażnik ma inna rezystancje czy coś takiego ale nie mam już ochoty kupować i zamieniać licząc, że może bedzie dobrze:/


Ostatnio edytowano 1 listopada 2008, 14:18 przez bodekkk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 12:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
nie obejdzie sie bez demontażu obu pływaków.....najlepiej zdemontować (wyjąć) pływaki i "pobawić się"przy przekręconej stacyjce, czasem wystarczy wyczyścić styki na pływaku. tak czy inaczej bez wyjęcia pływaków sie nie dowiesz...
pozdr

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62B44
Obydwa pływaki wyjęte i znajomy wreszcie dał rade!Elektrycy od Miedziaka w Końskich zrobili najgorszą lipe jaką się dało...3 pływaki przywoziłem (okazało się że nie te które są odpowiedzialne za poziom- za pasażerem odpowiada ostatecznie za poziom na wskażniku) i sobie nie dali rady.Polutowali kable tak, że odcięty był wogóle pływak za pasażerem.Po rozlutowaniu kabli i połączeniu jak trzeba zaczęło działać!
Polscu spece...ręce opadają!!!Nie łączył kabel od ringa to mi kazali wymontować i przynieść lampe!!!no jaja:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL