BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] problem z obrotami i cykaniem spod maski
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Kalisz
jest to bmw 318i po przekroczeniu 3 tys obr i poszczeniu gazu auto gasnie i to nawet gdy temperatura silnika jest wyskoka, drugi problem to cykanie z pod maski robiło sie mi juz tak ale tylko gdzy silnik był zimny teraz jest tak przez cały czas, na ciepłym silniku chodzi jak szwaicarski zegarek :(

_________________
Tomaszek


Ostatnio edytowano 8 stycznia 2009, 21:15 przez kotlet22, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
cykanie to moze zawory?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 15:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
A silnik M10 czy M40? M10 ma tą przypadłość,że zawory nie są najlepsze...czasem zwykła regulacja może pomóc.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 582
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e46 trumenvagon
Kod silnika: spacerówka
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1661879
mam e36 w m40 i miałem ten problem z cykaniem.. najpierw odkręc korek wlewu oleju jak masz pod nim masło to poszła uszczelka pod głowicą i kanały obsługujące rozrząd mogą być zapchane przez to jest słabe smarowanie i tak klekocze.. ponadto często wymiana samego oleju pomaga... u mnie znacznie mniej klekotało jak miałem troche więcej bęzyny w baku.. ale finalnie okazało sie ze wyrobiony był wałek rozrządu, koniki i popychacze bo ten silnik ma to do siebie ze smarowanie tych elementów czasem zawodzi przez co szybko sie one zużywają stąd ten klekot.. jak nie masz masła dolej oleju, dotankuj i zobacz czy dalej cyka jak tak hmm ... :zdegustowany:

_________________
BYŁA E46 JEST E34...a za rok E30 będzie wozić moje litery cztery...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 19:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
[quote="blitzkri3g"] jak masz pod nim masło to poszła uszczelka pod głowicą i kanały obsługujące rozrząd mogą być zapchane :[/quote]
Równie dobrze masło pod korkiem może oznaczać, że auto robi krótkie trasy...więc nie ma co uogólniać,że uszczelka poszła.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Kalisz
no bardzo mozliwe, mowia ze jak zaleje sie dobrym olejem to ustanie cykanie, ale dlaczego praktycznie z dnia na dzien sie tak zrobiło moze przez te mrozy ale nawet po przejechaniu 180 kilometrów pod koniec trasy cykało bardzo głosno ;/ TO pewnie jednak głowica :( a co do tegogasniecia to filtr powietrza był zapieprzonyjak go wyciagłem to wszystko jest dobrze to mozliwe??? dzieki chlopaki za pomoc pozdrawiam

_________________
Tomaszek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Kalisz
to jest rok 1990 silnik M40 wkurza mnie to juz nigdy nie kupie BMW na 4 cylindrach ;p

_________________
Tomaszek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL