BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Gaz wysokie obroty
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 01:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 17
Lokalizacja: Kętrzyn
Witam! Mam taki problem otóż gdy silnik przłącza się na gaz to samochód czasami gaśnie albo ma niskie obroty zależy... Oraz nie wkręca się do odcięcia mam 5-6 tys obrotow i wiecej nie idzie obroty skacza ale nie chca sie wkrecic do odciecia co sie stalo? Bardzo prosze o rade bo bardzo mnie to martwi... Pozdrawiam

_________________
Dobrze, że mój Anioł Stróż lata szybciej niż ja jeżdże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 11:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jaka masz instalacje gazową? Czy na benzynie jest to samo? Od kiedy tak się dzieje, od zawsze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 16:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
wg czasy wtrysków zaczynaja się zlewać

i nie masz ustawienia żeby w tym momencie sterownik przełąnczył na benzynę (u mnie wina dodatkowo tkwiła równiez w sterowniku od gazu, dopiero po wymianie na nowsza generację zmianę wtryskiwaczy na wydajniejsze i szybsze) problem rozwiązany oprócz kosmicznych spadków cisnienia gazu

tutaj o tym pisalem http://www.lpg.info.pl/viewtopic.php?t=898

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 17
Lokalizacja: Kętrzyn
Dzieki chłopaki xza rady ale bylem u gazownika i powiedzial ze byc moze za malo gazu mam w butli chociaz mialem 17 litrow... Ale zalalem do pelna i znow jest tak jak powinno byc :) Gaz mam sekwencyjny brc :)

_________________
Dobrze, że mój Anioł Stróż lata szybciej niż ja jeżdże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 17:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
nie wydaje mi sie aby ta ilośc gazu miała wpływ na zachowanie szybciej temperatura zrobiło się cieplej

ja zrobiłem prosty test podpięty komp i jazda za trybie sport no i 2 bieg 5000 rpm czasy wtrysków zlane powyżej 20ms i przełanczanie na benzyne spadek ciśnienia ponad 50%

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL