BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1,6 Silnik - podciśnienie, odma, nierówna praca
PostNapisane: 2 sierpnia 2008, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: e36
mam problemy z podcisnieniem w swoim 316, zaznaczę, że szukałem na forum ale nieznalazłem wszystkich odpowiedzi!!!
a więc:
-moj silnik nierówno pracuje na niskich obrotach, a podcisnienie jest tak duże, że niemożna otworzyc kurka wlewu paliwa!!!
sprawdziłem wię wąż odmy-jest ok!
wąż odmy idzie do plasykowej,czarnej okrągłej pyszki (jak ona nazywa się fachowo???), bo mam wrażenie, że to ona jest zepsuta!
wydaję mi się, że ta puszka to jakiegoś rodzaju zawór cisnieniowy który odpowiada za siłę ssanie odmy przez kolektory??
po odpięciu weża z tej tajemniczej puszki silnik wariuje, ale jak zatka się palcem wlot odmy do puszki, a wąż odmy pozostawi się luzem silnik pracuje idealnie!!!
z węża odmy powoli wydostaję się powietrzę i odrobina dymu (bez cisnnienia) a ta puszeczka strasznie mocno ssię palca którum przytkałem wlot odmy.

wynika z tego, że przyczyną falowanie obrotów i podcisnienia jest zbyt duż siła zasysanie odmy przez kolektory, moim zdaniem (zdaniem laika) nawala ta czarna pyszeczka, która według mnie jest zaworem cisnieniowym odpowiedzialnym za regulowania siły ciągu odmy przez kolektory. mam wrażenie, że się uszkodziła i jest "otwara na maxa", co powoduje sporą siłę zasysania powietrza przez odmę cały czas????

czy mój wywód laika jest logiczny i słuszny?
jak nazywa się fachowo ta czarna puszeczka i za co odpowiada?
jeśli to nie ona to gdzie dalej szukac??

p.s.
obecnie auto pracuje z luzno lezącym przewodwm odmy i zatkanym wlotem do czarnej puszeczki, silnik pracuje idealnie!!
DZIęKUJE ZA POMOC!!


Cytuj:
[E36] - podcisnienie, odma -silnik 1.6 szukam pomocy !


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2008, 21:35 przez zakstar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 08:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: e36
po pierwsze primo to przepraszam za niepoprawny temat!
po drugie primo, zdaję sobie sprawę, że silniki 1.6 to nienajpopularniejsza i najbardziej pożądana jednostk napędowa wśród miłośników marki, jednak czy nikt nie jest mi w stanie pomóc, przecierz niebędę jezdził autem z odpiętym węzem odmy
-dziękuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 20:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
a dlaczego nie ???tak robilili czytalem tu kiedys nawet na forum :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2008, 10:00 
najlepiej to pojedz do mechanika ;) bo moze bcy wiele przyczyn...pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: leczyca
witam wszystkich mam taki problem po wjechaniu w duza kaluze albo przy obfitych opadach deszczu samochod mi gasnie a jak probuje go zapalic to odpali ale jak dodaje gazu to sie dusi i gasnie a nawet potrafi strzelic. moze ktos wie oco chodzi?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: leczyca
witam wszystkich mam taki problem po wjechaniu w duza kaluze albo przy obfitych opadach deszczu samochod mi gasnie a jak probuje go zapalic to odpali ale jak dodaje gazu to sie dusi i gasnie a nawet potrafi strzelic. moze ktos wie oco chodzi????? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
widac ze autko mjest czule na wilgoc zajmij sie kablami wysokiego, kopuka i paluszek moga byc do wymiany
pozd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: leczyca
przewody wymienilem a kopulka jest tam elektroniczna przykrecona do prawego blotnika i niewiem czy to wogule sie rozkreca :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
gdzie kolo blotnika z ktorego roku masz auto kopolka jest normalnie przy silniku z przodu jak maske otwierasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: leczyca
z 93 do blotnika jest przykrecona i z niej wychodza przewody pradowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL