BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] NAgrzewanie silnika
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Tarnoww
Witam .Mam problem tego typu.Od ok 2-3 miesięcy jak jadę autem nie mogę zagrzać auta.Wskazówka od temperatury silnika dochodzi mi nieco poza niebieskie pole. Co za tym Idzie nie moge nigdy nagrzać w aucie. POMOCY!


Ostatnio edytowano 9 stycznia 2009, 22:14 przez zaki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 16:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
bylo 100 razy na forum. masz niesprawny termostat który cały czas jest otwarty i silnik nie osiąga temp max. jedynie pewnie się dogrzeje na postoju. wymień termostat i będzie ok.pzdr

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 16:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Przed wymiana termostatu sprawdz jeszcze poziom plynu w ukladzie i zobacz czy masz dobrze odpowietrzony uklad chlodzenia...jesli wszystko jest oki to wymiana termostatu tak jak pisze barteke36,

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Tarnoww
Jak sprawdzic czy uklad jest dobrze odpowietrzony?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 19:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Przy odpalonym silniku(druga osoba niech usiadzie w srodku i tzryma obroty ok 2000-2500) odkrec korek na chlodnicy i zobaczy czy plyn ktory wyplywa z boku nie zawiera w sobie pecherzykow powietrza...ewentualnie odrec odpowietrznik i zobacz czy z tamta nie leci powietrze(ma leciec tylko plyn)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 20:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... e+uk%B3adu

w tym temacie zawarta jest informacja jak odpowietrzać układ chłodzenia.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
kolejny temat o raczej padnietym termostacie :)

Moze dobrze bylo by podwiesic ktorys z tematow :) ale zreszta o falowaniu obrotow tez jest a i tak posty codzien :D

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Tarnoww
Jeszcze jedno pytanie dotyczące tego problemu. Jeżeli jest mało płynu w chłodnicy to auto się może nie dogrzewać i nie lecieć ciepłe powietrze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 16:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
zaki napisał(a):
Jeżeli jest mało płynu w chłodnicy to auto się może nie dogrzewać i nie lecieć ciepłe powietrze?


Oczywiscie jak najbardziej ;) :)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL