El-Tomaso napisał(a):
Możesz spróbować pociągnąć linkę przy dzwigni od ręcznego. W moim przypadku to wystarczyło. Trzeba ściągnąć osłonkę i centralnie pod spodem są takie śrubki z zakontrowanymi nakrętkami. Ewentualnie jak to nic nie da to musisz odkręcić tylne koła. Na tarczobębnach będziesz miał takie małe okrągłe otworki. Przekręcasz kołem tak aby były one u dołu i przyświecasz sobie latarką aż twoim oczom ukażą się takie trybiki wkładasz mały śrubokręcik i przesuwasz tą zębatką żeby szczęki dociskały bardziej do bębna.
to o ile pamięć mnie myli to samo regulator i naciąga się sam jeżeli jest już duży luz. Proponuje odkręcić tarczo-bębny i zobaczyć do środka, ja u siebie nie miałem okładzin ciernych. Pamiętaj o poprawnym złożeniu tak, aby dalej samo się regulowało.