BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 06:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z piszczeniem paska
PostNapisane: 3 marca 2009, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
mam problem z piszczeniem paska w bmw 316 94 rok na lancuchu rozrzadu. za problem zabralem sie sam i wymienilem kolo pasowe od pompy wspomagania, pasek rowniez nowy kupilem. auto piszczy raz glosno raz cicho zdarzy sie ze pracuje cicho ale tylko czasem. pomozcie czy wymiana napinacza rozwiaze problem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 14:34 
być może, aczkolwiek możliwe, że źle dokręciłeś koło pasowe i jest krzywo, wówczas piszczenie może występować.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 16:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Gdansk
może to być któryś z pasków, może klinowy się ślizgać, mógł się wyciągnąć, podciągnij go albo go wymień na nowy, nowy po przejechaniu paru km też troszkę się rozciągnie jak to nowy wtedy go podciągnij i będzie oky. jeśli to nie klinowy to zobacz inne tak samo, np od alternatora albo wspomagania.

_________________
Moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: CheÂłmno
Maciejo napisał(a):
jeśli to nie klinowy to zobacz inne tak samo, np od alternatora albo wspomagania.

a klinowy to nie od alternatora?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
kolo pasowe dokladnie sprawdzilem jest mocowane na trzy sruby poprzednie piszczalo po zalozeniu drugiego byl spokoj przez krotki okres mozna powiedziec okolo 100km po wymianie paska podobnie tylko chwile byla cisza. w silniku jest lancuch rozrzadu wiec mam tylko jeden pasek nie wiem jak sie fachowo nazywa ma wzdluz rowki i wystepy na zmiane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
aha pasek ten napedza alternator pompe wspomagania sprzeglo wiskotyczne wiatraka,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 17:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
dawiderni, ten o ktorym mowisz to pasek wieloklinowy (napedowy)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL