BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 12:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 328.Lalem 4lata półsyntetyk czy mogę teraz zalać synte
PostNapisane: 15 marca 2009, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: wlkp
Silnik nigdy nie brał nawet grama oleju.
Teraz wymieniona została głowica, wygląda, że wszystko jest ok.
Trzeba było tylko 45min. odpowietrzać układ ale to norma w tych silnikach.
Korci mnie, żeby wlać pełen syntetyk.
Czy to jest dobry pomysł?
Przebieg to 215tys km. (oryginalny).
Zawsze był lany mobil półsyntetyk. Auto nigdy nie katowane.

Co radzicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 15:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
możesz spokojnie zalać syntetykiem i nie zawracaj sobie głowy bajkami jakie ci tu zaraz napiszą o tym, że ci się nagary wypłuką i rozszczelni ci się silnik. Autorom tych opinii też by trzeba olej w głowach zmienić /na syntetyk oczywiście :hyhy: /


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 15:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
ja jestem innego zdania zmienić olej mozna ale tylko na gorszy jakościowo na lepszy to może byc juz problem (czytaj remont)

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 16:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
heheheh, a nie mówiłem /pisałem/??? Poczekaj będzie takich więcej.

Wejdź na forum dla ludzi profesjonalnie zajmujących się silnikami /wielokrotnie już o tym pisałem/ i tam zapytaj. Tam już nawet im się nie chce śmiać z takich bzdur jak ta powyżej. Arko 29 - sugerując się tym co tu ci radzą, postępujesz według rad sprzedawców materiałów budowlanych, właścicieli sklepów spożywczych, magazynierów w angielskich magazynach itp, i siłą rzeczy czytasz bardzo często nieprawdziwe teorie spiskowe powtarzane z ust do ust /z forum na forum/.

Wejdź na forum.tdi-tuning.pl i zobacz w szukajce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ja bym zalał jakiś Mobil 1 full syntetyk

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 20:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
lizardking napisał(a):
heheheh, a nie mówiłem /pisałem/??? Poczekaj będzie takich więcej.

Wejdź na forum dla ludzi profesjonalnie zajmujących się silnikami /wielokrotnie już o tym pisałem/ i tam zapytaj. Tam już nawet im się nie chce śmiać z takich bzdur jak ta powyżej. Arko 29 - sugerując się tym co tu ci radzą, postępujesz według rad sprzedawców materiałów budowlanych, właścicieli sklepów spożywczych, magazynierów w angielskich magazynach itp, i siłą rzeczy czytasz bardzo często nieprawdziwe teorie spiskowe powtarzane z ust do ust /z forum na forum/.

Wejdź na forum.tdi-tuning.pl i zobacz w szukajce.


Dołącze do tematu. Moje auto ma przejechane 300tys km, z czego ostatnie ok 30tys na mineralnym oleju. Silnik ma po 12,5bar cisnienia w cylindrach, nie bierze oleju. Silnik M50B20. Czy moge zalac go pelnym syntetykiem?

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kucu napisał(a):
Dołącze do tematu. Moje auto ma przejechane 300tys km, z czego ostatnie ok 30tys na mineralnym oleju. Silnik ma po 12,5bar cisnienia w cylindrach, nie bierze oleju. Silnik M50B20. Czy moge zalac go pelnym syntetykiem?


Ja bym kupił środek liquill molly do płukania silnika

Dodaje się go przed spuszczeniem oleju

I zalał potem jakiś dobry półsyntetyk
Syntetyk też by można ale już bym się nie spalał aż tak żeby zalaż full synt.

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
Panie lej Pan :)
tematow o tym bylo mnostwo.
Uzyj szukajki a sie troche naczytasz :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL