BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Dyferencjał most 530i
PostNapisane: 22 marca 2009, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Bilgoraj
Witam wszystkich

Dzisiaj po paleniu gumy w Sitańcu wrzuciłem wsteczny samochód trochę podjechal i coś zachreszczało podjechałem do przodu i zobaczyłem ze wylewa się olej z mostu :kwasny: ale wszystkie biegi wchodziły i dało się jechać, chciałem dojechać do kolegi ok. 4 km żeby go zostawić ale po ok. 3 km zblokował się most. Podepchalismy trochę do tyłu i do przodu i się odblokał zaciągneliśmy go jeszcze kilkaset metrów na miejsce.
Czy wymiana dyfra pomoże?
Co mogło być przyczyna?
Jakie przełożenie ma oryginalny dyfer e34 530i M30B30 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
jak nie umiesz to nie pal gumy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dyferencjał most 530i
PostNapisane: 23 marca 2009, 16:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
kozak11 napisał(a):
Jakie przełożenie ma oryginalny dyfer e34 530i M30B30 ?


3.45 lub 3.64, albo zobaczy u siebie na dyfrze jaki widnieje napis i bedziesz wiedzial, chyba ze nie masz orginalu :P :P

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
3.64 albo załóż most z automatu 3.73 będzie jeszcze fajniej :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Bilgoraj
krzysiek00 napisał(a):
jak nie umiesz to nie pal gumy.


Jak masz pisac takie posty to nie pisz wcale

Cytuj:
3.45 lub 3.64, albo zobaczy u siebie na dyfrze jaki widnieje napis i bedziesz wiedzial, chyba ze nie masz orginalu :P :P


Właśnie jeszcze nie wyjąłem, a co się stanie jeśli założe dyfer o innym przełożeniu, czy poza długością biegów coś się zmieni, czy mniejszy symbol = krótsze biegi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 21:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Mniejsza liczba dłuższy most = dłuższe biegi, większy V max, gorsze przyspieszenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 21:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
kozak11 napisał(a):
Co mogło być przyczyna?


to:
kozak11 napisał(a):
Dzisiaj po paleniu gumy


:wstyd:

na przyszłość:

primo: poszukaj zanim zapytasz

primo ultimo: nie pal gumy, chyba, że z buta :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Bilgoraj
Sylwek_ch napisał(a):

primo ultimo: nie pal gumy, chyba, że z buta :cwaniak:


Jakbym miał 1,6 to też bym z buta palił :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 22:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
kozak11 napisał(a):
Jakbym miał 1,6 to też bym z buta palił :hyhy:


No to problem rozwiązany - kup 1.6

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 22:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
kozak11 napisał(a):
Sylwek_ch napisał/a:


primo ultimo: nie pal gumy, chyba, że z buta :cwaniak:


Jakbym miał 1,6 to też bym z buta palił :hyhy:


kozak11, prawda jest taka, że ja jutro rano kulturalnie wyjadę do pracy swoim 1,6, a Ty będziesz musiał palić z buta :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 02:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
kozak11 napisał(a):
Jakbym miał 1,6 to też bym z buta palił :hyhy:


i po co te docinki ? dla Ciebie 1.6 to nieduzo, a dla innego 3.0 to połowa silnika ( 6.0 V12 ) .

Duma Cie rozpiera ?

wracajac do tematu- palenie gumy mostem bez szpery moze go szybko wykonczyc bo kiepsko znoszą dyferencjały tak drastyczne roznice w predkosci obrotowej obu osi.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL