BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M51 Nie odpala na ciepłym...moduł z allegro??
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam
Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. po przeczytaniu kilku a nawet kilkunastu tematów wychodzi na to że pompa wtryskowa nie daje rady. No dobra..na allegro są patenty na wspomaganie odpalanie właśnie na ciepłym silniku.
Link do przykładowej aukcji:
LINK
I tu moje pytanie czy ktoś już to miał okazje przetestować?? i gdzie taki moduł się podłącza. I czy wogóle opłaca się to kupować. No i oczywiście czy to nie zakatuje pompy. Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 23:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Modul sprawia ze swiece grzeja nawet jesli silnik jest cieply. Mozesz sprawdzic czy to pomorze odlaczajac czujnik temp (odpowiednia kostka z tego co pamietam pod silnikiem). Na pompe to nie wplywa, ale szykuj juz 2 tys na regeneracje bo modul tylko naprawia skutek a nie przyczyne. I na przyszlosc szukaj bo wszystko to bylo. Polecam tez forum bmw-tds.pl, duzo ciekawych info znajdziesz nt. dieselkow od BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 04:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
nie wiem na jakiej zasadzie dział moduł pewnie zwiększa dawke paliwa ale czy działa nie jestem pewny na ile może pomagać wiem ze oszt regeneracji popmy to cena od 1000 zł a moduł kosztuje 80 ale jak widać na 10 wystawionych 0 sprzedanych wiec tak ryzyko sie pewnie opłaca aczkolwiek wolał bym chyba zregenerowć pompe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 05:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Odpowiem szczerze. Kupiłem taki moduł i przejechałem na nim już ok 8 tys i odpala bez problemu tylko trzeba czekać aż kontrolka swiec zgaśnie. Zasada działania jest prosta. przekręcasz zapłon a moduł przez pierwsze 10s daje na czujnik inna wartość niż jest faktycznie. Świece gasną i cyka od pierwszego. Po chwili silnk zchodzi z troszke podwyższonych obrotów i pracuje normalnie. To rozwiązanie jest dobre jak np chwiliowo nie masz gotówki na regeneracje pompy ja tak bede jeżdził aż nawet z tym już mi nie odpali to wtedy zregeneruje. Montaż jest banalny podłączas 4 przewody i działa. Ja kupiłem dokładnie takie cos: http://allegro.pl/item603714024_bmw_ope ... oblem.html

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 06:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Obawiam sie ze kupiles handlowa scieme. Te wszystkie urzadzenia to jest to samo ladniej lub brzydziej wykonane. Watpie zeby tam jakis procesor byl:P Wiem ze przy takich urzadzeniach sprzedawcy walcza z konkurencja glownie fajnym opisem :)
Cytuj:
Układ zaprojektowany jest przez niemieckich inżynierów i stosowany jest w Niemczech od około 10 lat. Jest konstrukcją dokładnie przetestowaną i sprawdzoną.

Sprzedawca sugeruje jakby to niemal BMW produkowalo to urzadzenie :rotfl: Nie lubie takiego sciemiania, chociaz pewnie urzadzenie dobre jak kazde inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 16:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Rozbierałem to w celu sprawdzenia co kupiłem :hyhy: budowe ma bardzo prostą. jeden przerywacz, ze 4 diody zenera i 2 oporniki, jest jeszcze jakiś układ programowalny czyli tzw "procesor" zasada działania jest banalnie prosta. Ten procek właśnie jest odpowiedzialny za to że po 10 sekundach silnik zaczyna chodzic jak by tego modułu wogóle nie było. Niektóre takie urządzenia to tylko jeden rezystor które zmieniają wartość sygnału z czujnika ale wtedy stale może chodzić tak jak by na ssaniu z większymi obrotami a przy okazji wskaźnik temp zaniża. Ja jestem z tego zadowolony ale każdy ma inne zdanie na ten temat. Chodziło o to by dało się odpalić bo jak załapie to już stale równo chodzi i ciągnie dobrze więc z regeneracją sie nie spieszę. Pozdrawiam

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 07:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Mnie pewnie tez czeka zastosowanie takiego urzadzonka w TDSie i uwazam ze to jest dobre rozwiazanie, ktore da czas na zebranie pieniazkow na nowa pompe lub nowe autko :) Moze jednak warto bylo troche doplacic za "mikroprocesor" ale jak czytam takie opisy, to cos sie we mnie gotuje... Pracuje w handlu i takie pseudospecjalistyczne komercyjne teksty na mnie nie dzialaja a wrecz odpychaja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 09:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
To jest dobre jesli akurat nie masz na ta regeneracje. Przeciez dobry bajer to pół sukcesu :] ale zgadzam się z Tobą niektóre określenia są lekko przesadzone. "mikroprocesor" dla mnie to samo co układ scalony :) ale jak ktoś jest zielony to robi to na nim dobre wrażenie i chyba o to chodzi by klienta przyciągnąć.

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL