BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525 e34 Problem POMOCY
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
Witam. Jestem nowy na forum więc jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba lub nie tak jak trzeba prosze o wskazówki. Mam problem z moja bemka a mianowicie : odpalam ja np po 24 godzinach w garazu a ona zapali od pierwszego razu ale nie rowno chodzi jak by troche kulała śmierdzi benzyną, przerywa przy wkręcaniu się w obroty, obroty falują znaczy się nie chodzi rowno. ale najlepsze jest to ze czasem odpalam ją zimna a ona odpali i odrazu chodzi jak trzeba... no i nastepna rzecz taka że czasem mam wrazenie ze odpale ją i chodzi wszystko cyka ładnie pieknie. a potem odpalam ją a ona jak by nie miałą mocy.. jakos tak... jak by jej czegos brakowało;/ czy to moze byc wina jakiegos elektronicznego układu jak np :" czujnik temp komutera lub sonda? czy poprostu zwalać głowicę..;/ dodam ze jestem mechanikiem. Swiece przewody kpułka palec są wymienione. posiada ona instalacje gazową. ale problem dotyczy benzyny. wykluczam pozapiekane wtryski boi czasem chodzi dobrze a czasem nie. a bardzo dobrze chodzi po resecie komputera.


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2009, 20:38 przez piotrekpiotrek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 19:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Witam.
Jesteś mechanikiem to powinieneś wiedzieć ,że najlepiej podłączyć bestyjkę pod komputer. W ten sposób przekonasz się co ją boli.

Jeżeli chcesz poznać moje zdanie to myślę, że to wina sondy. Możesz ją odłączyć i pośmigać chwilę w trybie awaryjnym-wtedy się przekonasz czy to akurat to.

Ale jak mówię najlepiej na komputer , bo tak każdy napisze ci co innego i będziesz pół auta przewracał do góry nogami żeby znależć przyczynę.

Ps i poprawnie zatytułuj temat bo teksty w stylu "problem" czy "pomocy" są niegodne z regulaminem i możesz zarobić nartę (ostrzeżenie) pierwszego dnia.


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2009, 19:56 przez El-Tomaso, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 20:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jak radzi Kolega podłącz auto pod kompa
jeżeli po resecie chodzi lepiej to znaczy że łapie błedy
skąd pomysł zwalania głowicy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 23:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
Ok przepraszam za żle nazwany temat. A no własnie musze ją jeszcze podłączyć pod komputer niestety moj warsztat nie dysponuje takim sprzętem a z doswiadczenia wiem ze ludzie ktorzy podłączają często nie znają się na tym kompletnie tak jak powinni i mowią "wszystko jest ok" i biora kase i tyle. ale musze to zrobic tylko u kogos kto naprawde zna się na temacie. a pomysł zwalenia głowicy wziął się z tąd ze taki objaw moze też być przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą kiedy to ciśnienie idzie do układu chłodzenia czyli uszczelka puszcza pomiedzy cylindrem a kanałami wodnymi. a dziać się może tak dlatego że po napompowaniu układu chłodzenia powietrzem (przewody twarde) gdy postawimy samochod na dłuższy czas cisnienie to wraca spowrotem do culindra razem z płynem dlatego ze uklłady są szczelnie zamkniete i powietrze nie ma ktoredy uchodzic i objawami sa wtedy cięzkie palenie zimnego silnika, jak zapali to kuleje na którymś cylindrze itp. Z góry dzięki za rady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
te sugestie które podałeś na początku czyli czujnik temperatury bądż sonda są całkiem prawdopodobne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL