BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Słabo opuszczające się szyby w coupe
PostNapisane: 27 marca 2009, 12:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Wygląda to tak:
- Przyciskiem do szyb wszystko działa lux.
- Krańcówki działają, ciągnę za klamkę i słychać że szyba jest lekko opuszczana.
- Przy otwartych drzwiach jak paluchem wcisnę krańcówkę to szyba się trochę opuszcza ale właśnie problem w tym że zbyt mało.
- Przy otwartych drzwiach szybe mogę ręką docisnąć te 5 brakujących milimetrów i jak wtedy zamykam drzwi to szyba domyka się jak trzeba.

Od czego zacząć? Czego szukać?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 03:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Kluczbork
no hej tsk do konca niewiem o co chodzi czy ta szyba sie nie otwiera czy zamyka. jeśli masz problem z lużną szybą to znaczy mozesz ją ręką uchylić lub zamknąć to będą to poluzowane nity na ramionachlub tzw. śrubki jeśli ktoś to juz rozbierał :zly: lub zjechane koło zębate na silniku ale mam za mało informacji napisz coś więcej pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jeśli szybe opuszczam to zawsze potem mogę ją z centymetr dopchnąć. Ruszają się wtedy wszystkie te ramiona i zębatka przy silniczku.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
ja w E36 z 92 roku i szwagier w E36 z 95 roku cupe mieliśmy połamane ślizgi które przemieszczają się w tych szynach na dole i powodowały właśnie opory w pracy mechanizmu więc polecam je obejżeć
tu masz na aukcji zdjęcie jak to wygląda KLIKNIJ MNIE

ewentualnie jak nie sa popękane to może trzeba by je jakimś smarem potraktować?
mi pękł jeden w prawych drzwiach więc wymieniłem wszystkie cztery i ładnie posmarowałem żeby już nigdy więcej kłopotów nie było z szybami ;) koszt żaden tylko trochę pracy

powodzenia
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 12:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Popatrzyłem dokładnie i ślizgi wyglądają na całe, cała reszta też. Generalnie to nie ma problemu ani z podnoszeniem ani opuszczaniem samej szyby z tym że jest pewien zakres luzu, szyba reaguje dopiero po chwili pracy mechanizmu. Powiedzmy że coś jak luz na kierownicy że można kręcić w jedną i drugą a koła jeszcze nie reagują ;)
Najbardziej prawdopodobne teraz wydaje mi się że tak jak pisał janek m3, zjechane kółko na silnikczku.
Czy żeby go zdemontować muszę wyciągać szybę i demontować cały mechanizm czy da się odpiąć sam silniczek żeby to sprawdzić?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL