Witam, mam problem z kablami zapłonowymi, otóż przeskakuje mi iskra do 3k obrotów i później już gładko się wkręca.
Zdiagnozowałem problem i wyszło na kable zapłonowe - do wymiany. Mam zakupione nowe świece NGK BKR 6 EK No.20. Świece są dedykowane do e30 1.8i M40B18 więc pasują do tego modelu.
Pojechałem dzisiaj na złom i znalazłem e30 też 1.8 (ale nie jestem pewien czy m10b13 czy m40b18) i wyciągnałem kable zapłonowe od kopułki na świece.
Przyjechałem szczęśliwy do domu, że udało mi się za 30 zł kupić oryginalne kable zapłonowe firmy BREMI, ale czar prysł jak tylko zrobiłem przymiarke do świec.
Otóż moje świece mają o góry taki jakby kapturek którego się nie da odkręcić, a te kable są jakby na tą końcówke gwintowaną
Co teraz zrobić ? Kupić 4 świece z gwintowaną końcówką czy kupić kable Sentech 8088 (skad pewność, że tam też będzie na pełną końcówkę ,a nie gwintowaną).
Przepraszam za chaotycznie napisanego posta. Pozdrawiam