BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 03:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z 1,8m40 na m43b18
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
mam takie pytanko orientuje sie ktos co trzeba bedzie przelozyc jak chce wymienic silnik z 1,8 m40 na m43b18 slyszalem ze podchodzi on bez zadnych przerobek itp jest to prawda???


Ostatnio edytowano 10 kwietnia 2009, 08:39 przez mamarco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 06:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Kolego a przypadkiem nie masz właśnie M43 a chcesz włożyć IS'a M44? M40 były w E30 jeśli się myle to mnie poprawcie. Jak chcesz zrobć swapa na IS'a tj najtańsza przekładka z możliwych opcji bo skrzynia i cała resta napędowa podchodzi bez problemu nie musisz nic wymieniac

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 09:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Kolega ma rację, lepiej zrobić swap na IS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Sieradz
siwusekm1 napisał(a):
M40 były w E30 jeśli się myle to mnie poprawcie.


W e36 tez byly m40 ale do polowy 1993 roku.

_________________
podziwiajcie i oceniajcie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=446568#446568


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
marcinekzdw napisał(a):
Kolega ma rację, lepiej zrobić swap na IS.
ok wiem ze lepiej na is tylko chodzi mi o elektryke nie znam sie na tym i jak cos trzeba bedzie przerabiac itp itd to lipa :( z reszta dam sobie spokojnie rade wszystko tylko nie elektryka :P a slyszalem ze ten m43b18 jest lepszy od m40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Sieradz
jest mocniejszy i juz jest na lancuchu a nie jak m40 na pasku.

_________________
podziwiajcie i oceniajcie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=446568#446568


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 19:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Wydaje mi się że podejdzie elektryka bez problemu bo w e30 na 1000% wystrczyło tylko jedną kość podpiąć z wiązki od silnika no i myśle że w e36 będzie podobnie. Napewno mussz sterownik silnik założyć od IS'a. Pozdro

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: gdzies tam gdzie brak glopkow
napewno czeka cie kupno kompa i wiazek raczej dalej to samo powinno byc no chyba ze moze byc jeszcze klopot ze skrzynia biegow i chlodnica...
oczywiscie panowie M44 jest lepszy ale raczej nie do DOSTANIA tak jak goi szukam w necie...;P

_________________
bmw E36 316


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: warszawa
oki dzieki za pomoc raczej wyladuje 2,5 pod maska jak juz robic to zeby jezdzilo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
M42b18 też dosyć sprawnie działa :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL