BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 06:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] brak mocy
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Witam
Od jakiegos czasu mam taki problem ze jak ruszam z miejsca to samochod strasznie kiepsko sie zbiera na drugim biegu jest bardzo podobnie gazuje do ponad 3tys obrotow i samochod dopiero wtedy jako tako jedzie.Na 3biegu jest juz lepiej auto reaguje szybciej na dotkniecie gazu (ale bez rewelacji) z tym ze jak chce jechac ze stała predkoscia to auto przez jakis czas jedzie normalnie poczym jakby traciło moc (zwalnia) i po chwili znowu załapuje i jedzie ze stała predkoscia. .Moze juz ktos mial taki problem?
P.S biegi wchodza bez wiekszych problemow i nie wyskakuja same z siebie.Czasem trzeba wysprzeglic bo jedynka nie chce wejsc ale to sie zdarza moze raz na tydzien.

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2009, 10:12 przez R0NDEL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, 23:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
sprzegło :kwasny:

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Tez mi sie tak wydawalo:/ ale to moze moga byc swiece (bo nie wymienialem odkad go kupilem), albo filtr paliwa skonczyl swoj żywot?
jak sadzicie ile jeszcze pociagne na takim sprzegle lepiej odrazu wymienic czy poczekac az sie kompletnie rozsypie (tylko jak sie to stanie na trasie to moze byc problem bo auto dalej chyba nie pojedzie)
Prosze o rady...

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 11:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
ale jak jedziesz dajmy z 80km/h i auto zwalnia a obroty sie podnasza czy tez spadają??

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 82
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e34
Kod silnika: M30B35
ja bym postawil na filtr paliwa.Chyba ze sa objawy taki jak napisal darsonk1985 to sprzeglo wtedy

_________________
MOJA BETONIARA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: brak mocy
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 12:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 567
Lokalizacja: Neuhofen/Zamosc
Moje BMW: E46 320d +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129411
mialem taki problem (tracił moc nawet gdy dodawałem gazu:)... okazało sie ze ze koncówka jednej z cewki zapłonowej była przypalona, mechanik wymienił i śmiga aż miło.
tez mam e36 316. Moim zdaniem to jest to. przejzyj wszstkie. Lub niehc mechanik przejzy.

NA DOLE MASZ LINK!

http://moto.allegro.pl/item612655137_ce ... h_1_6.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 08:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
A wiec pojezdzilem troche autkiem i poobserwowalem co i jak.Zauwazylem ze problemy sa tylko z 1 i 2. Generalnie na 1 i 2 ja gazuje obroty ida w gore a on tak sobie jedzie.Zauwazylem taka zaleznosc ze wzrost obrotów o 100tys na 2biegu = przyspieszenie o niecale 10km /h . a na 3biegu wzrost obrotow o 100tys = zwiekszenie predkosci o 20km/h

Prosil bym kolege co ma tez 316 zeby sprawdzil jak ta zaleznosc wyglada w jego samochodzie? Moze ja jestem poprostu przewrażliwiony.
Aha zaobserwowałem jeszcze znaczne zwiekszenie spalania auto pali mi teraz ponad 10L prawie 11L na miast a to znacznie wiecej niz kiedys ,kiedys osiagalem wyniki 7L na 100km po miescie (głownie to to zwiekszenie spalania mnie bardzo martwi)

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 16:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 567
Lokalizacja: Neuhofen/Zamosc
Moje BMW: E46 320d +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129411
R0NDEL napisał(a):
A wiec pojezdzilem troche autkiem i poobserwowalem co i jak.Zauwazylem ze problemy sa tylko z 1 i 2. Generalnie na 1 i 2 ja gazuje obroty ida w gore a on tak sobie jedzie.Zauwazylem taka zaleznosc ze wzrost obrotów o 100tys na 2biegu = przyspieszenie o niecale 10km /h . a na 3biegu wzrost obrotow o 100tys = zwiekszenie predkosci o 20km/h

Prosil bym kolege co ma tez 316 zeby sprawdzil jak ta zaleznosc wyglada w jego samochodzie? Moze ja jestem poprostu przewrażliwiony.
Aha zaobserwowałem jeszcze znaczne zwiekszenie spalania auto pali mi teraz ponad 10L prawie 11L na miast a to znacznie wiecej niz kiedys ,kiedys osiagalem wyniki 7L na 100km po miescie (głownie to to zwiekszenie spalania mnie bardzo martwi)


a wymienilem juz ten kabel. ja jak dodawalem gazu to tak jaby nie mial mocy i prawie nie przyśpieszal(róznie to bywało, czase sie tylko zadławil przes 2sek.), chociaz obroty wzrastaly...redukowalem i prawie zadnej rónicy nie było...straszny mól byl...i czasem balem sie nawet wyprzedzac. ja radze sprawdzic ten cewki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 17:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Jeszcze go nie sprawdzalem ani nie wymienialem. Po czym poznac ze jest do wymiany ? bedzie cos wyraznie przypalone?

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 18:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
R0NDEL napisał(a):
A wiec pojezdzilem troche autkiem i poobserwowalem co i jak.Zauwazylem ze problemy sa tylko z 1 i 2. Generalnie na 1 i 2 ja gazuje obroty ida w gore a on tak sobie jedzie.Zauwazylem taka zaleznosc ze wzrost obrotów o 100tys na 2biegu = przyspieszenie o niecale 10km /h . a na 3biegu wzrost obrotow o 100tys = zwiekszenie predkosci o 20km/h

Prosil bym kolege co ma tez 316 zeby sprawdzil jak ta zaleznosc wyglada w jego samochodzie? Moze ja jestem poprostu przewrażliwiony.
Aha zaobserwowałem jeszcze znaczne zwiekszenie spalania auto pali mi teraz ponad 10L prawie 11L na miast a to znacznie wiecej niz kiedys ,kiedys osiagalem wyniki 7L na 100km po miescie (głownie to to zwiekszenie spalania mnie bardzo martwi)


Jeżeli spalanie wzrasta to możesz się zainteresować sondą lambda i przepływką.
Chociaż te wchodzenie na obroty i niewspółmiernie rosnąca do tego prędkość, może oznaczać że sprzęgło już ci się skończyło, tak jak wyżej to kolega zauważył :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: gdynia
Aby dowiedzieć się najprawdziwszej prawdy podjedź do najbliższego warsztatu i za 100zł podepnij się pod komputer on nie kłamie i na pewno prawdę Ci wydrukuje. CYGANKA :hyhy:

_________________
Poniżej kliknij --> Pomógł <-- :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 12:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Komp jest tez w stanie wykazać w jakim ,stanie zużycia jest sprzęgło ?

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 06:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 82
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e34
Kod silnika: M30B35
no tego to raczej komp ci nie wykaze

_________________
MOJA BETONIARA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 22:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: lubin
Witam.
Mam problem z moją bunią 320i z 97r :( . pożyczyłem ją bratu a on miał nią wypadek skasował mi przód :przestraszony: , poskładałem ją i byłoby wszystko ok gdyby nie to, że nie ma siły jechać kompletnie nie reaguje na gaz, przy dodawaniu gazu muli tak jakby miała ze 2 konie a nie 150. Dopiero po pulsacyjnym dodawaniu gazu łapie 2500 obrotów i silnik spiewa jak nowy, ale tak sie dzieje tylko na postoju, bo ledwo idzie nią ruszyć z miejsca, nie ma problemu z jej odpaleniem. Nie mam pojęcia co to może być :mur:
proszę o rade


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 06:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
ja miałem te same objawy i okazało sie że padł mi czujnik spalania stukowego i wyniku czego zapłon mial zły kąt ustawienia,i auto troszke mulilo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 11:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: lubin
sprawdze ten czujnik i go wymienie. Odezwę się czy wymiana coś pomogła.
Dzięki za radę bo o tym czujniku nie pomyślałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
ja mam silnik 1,8i i umnie są dwa czujniki spalania stukowego,sprawdż ile u ciebie jest tych czujników.najlepiej jakbyś pojechal na komputer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 14:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: lubin
u mnie też są dwa i oba dobre, myślałem że obejdzie się bez komputera, ale nic z tego trzeba jechac. śliczne dzieki

_________________
Piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL