BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] pytanie o dyfer 535i
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
panowie ma ktoś wymiary uszczelniaczy dyferencjału w e34 z silnikiem m30b35?? i jest pytanie czy to jest szpera po vinie wynika ze jest 25% i na tabliczce jest tez S- i przełozenie, ale jak podniose z jednej strony i mam na luzie to moge zakrecic kolem z oporem ale daje rade. i jak ja mozna zaciesnic???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
to ze mozesz zakrecic kolem to normalne a z trudem bo masz 25 % szpery .. dyfer nie ma obciazenia bo jest na luzie i dlatego w kazdym razie jest ok z tym jak na dyfrze masz S to znaczy ze szpera jest bankowo

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
no własnie nie jestem pewien bo kolega ma w e30 i u niego nie da rady zakręcic.a moze jakiś wcześniejszy właściciel mnie w konia zrobił. co wy na to???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
moze u kumpla juz byla przerabiana na 50-100% ? i dlatego :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
no zekomo jest orygina z przełozeniem 3,91 na dużej głowie od m-technica 2 a jak tam szło to tego nie wiem:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Kriss jak szpera jest dobra nie zakręcisz kołem. Jak idzie z oporem to szpera kaput.

Uszczelniacze (pół osie) Pozycja nr 6:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... on_gasket/

Uszczelniacz (wał) Pozycja nr 5:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sket_ring/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
no własnie a da rade ja zaciesnic??? da to cos?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Od M5 masz most? Jeśli tak, wymiary jak podałem do dużej głowy.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2009, 20:58 przez Pinczer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
nie zwykły od 535i ale zekomo jest szpera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Masz automatyczną skrzynie? Bo takie przełożenie mostu występowało przy automatycznej skrzyni biegów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
kolego to jest przełozenie z tej e30 co pisałem o niej. ja mam oryginał 25% mam manuala z 90r przełozenie 3....??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Powinieneś mieć 3.64. Co do uszczelniaczy to tak jak napisałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: krk:0
Moje BMW: m30b35
no i własnie tak jest. to mowisz ze szpera jes do kitu jak moge obrucic??? a da rade ja zaciesnić??? czy to nic nie pomoze??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Musisz poszukać sieci, wymienia się podkładki. Nigdy nie zgłębiałem tego tematu bo u mnie szpera działa dobrze, a większego spięcia nie potrzebowałem.

Zaczął bym od tego miejsca:

http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... &hl=szpera

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL