BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wibracje podczas jazdy
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 20:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
witam milosnikow marki
moj problem polega na tym ze miedzy predkoscia 80 a 100km/h auto dostaje wibracji,zaczyna dygotac jak czlowiek podczas mrozu :) jak przyspiesze to ustaje jak zwolnie to tez sie uspokaja, w czym jest problem?? bo troche to uciazliwe jest... pomozcie

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 20:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
koła sprawdź (wyważenie) i prawdopodobnie luzy w układzie kierowniczym,(końcówki, drążek) jeśli nic z tych rzeczy to sprawdź jeszcze gumy na wahaczach.

a koła masz duże?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
oryginalne 15'' 205/65 kola mialem wywazane jak zmienialem lacie,ale od luzow na kierownicy calym autem by tak trzeslo??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
jesli masz jakies dziadoskie chinskie albo krzywe lub przechamowane opony to wywazenie nic nie da. to na 99% wina opon. zaloz od kogos na probe inne kola a problem powinien zniknac. druga sprawa to czy masz oryginalne felgi od e34 bo jak nie to sprawdz srednice piasty i otworu w feldze. nieznaczna roznica i masz bicie na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
a to nie bedzie wina walu lub skrzyni lub cos w tym stylu?? dodam ze mam automat jak przekrocze 100km/h to problem znika,i nie wiem czy dobrze pamietam ale w odwrotna strone tak sie nie dzieje

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
zeby wykluczyc skrzynie lub wal jedz z predkoscia w ktorej masz drgania i daj na chwile na N nic sie skrzyni nie stanie a Ty bedziesz wiedzial czy to naped czy kola..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
zeby wykluczyc skrzynie lub wal jedz z predkoscia w ktorej masz drgania i daj na chwile na N nic sie skrzyni nie stanie a Ty bedziesz wiedzial czy to naped czy kola..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
ok tak zrobie,a korzystajac z okazji to jak podczas jazdy np 80km/h wlacze N to potem zaraz moge wrzucic D czy musze sie zatrzymac??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
mozesz wrzucic - ale nie p czy r - a wogole po co to robisz w czasie jazdy ???- drgania moga powodowac tez nie cofajace sie zaciski klockow hamulcowych -jesli opony masz oki to w wiekszosci przypadkow to wlasnie jest przyczyna - oczywiscie obejrzyj wszystko - zawiechy -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
jak wrzucilem luz to drgania ustaly, moja diagnoza jest taka ze przy tej predkosci jadac na Ekonomiku obroty sa za male zeby wrzucic wyzszy bieg,a za duze zeby zredukowac... nic innego nie przychodzi mi do glowy

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Przemo85 napisał(a):
jak wrzucilem luz to drgania ustaly
yyy to ja nie wiem,
skoro wrzucasz luz to tak czy inaczej wał kreci się nadal bo napędzają go kola, wiec co daje ten luz? wydaje mi sie ze po prostu odciążyłeś napęd i drgania ustają, juz sam nie wiem :|
a zwalniając przez tą prędkość tez wibruje?

obstawiam drążek ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
nie kojarze ale chyba nie jutro jeszcze zobacze na sporcie :) co prawda mam do wymiany drazek srodkowy i wahacz na jednym kole,moze to od tego,sam nie wiem zobacze jak bedzie po wymianie i dam znaka pozdro

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
witam. z tego co przeczytalem to wydaje mi sie ze to bedzie jakis luz na wale napędowym. Jesli jadac na biegu z jedna predkoscia czujesz drgania to prawie na pewno uklad napedowy, a czy jadąc naprzykład w tym przedziale prędkości pod góre to ustaje (stała prędkość ale układ obciążony)? Jeśli tak to na pewno układ napędowy ma jakieś luzy. Sprawdziłbym najpierw całe ułożyskowanie wału i jego przeguby.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL